تاریخ انتشار: 1398/07/14 10:20
کد خبر: 85358

دالماس:برای ورود به زمین چمن ورزشگاه آزادی لحظه شماری می کنیم

سرمربی جوان آرژانتینی در آخرین کنفرانس مطبوعاتی قبل از ترک پنوم پن از هیجان بالای خود و شاگردانش برای رویارویی با ایران در تهران صحبت کرد.
دالماس:برای ورود به زمین چمن ورزشگاه آزادی لحظه شماری می کنیم

کاروان تیم ملی کامبوج فرداشب در حالی با طی مسافتی طولانی وارد تهران می شود تا برای بازی روز پنجشنبه آماده باشد که سرمربی جوان و آرژانتینی این تیم در کنار تعدادی از ملی پوشان کامبوج در نشست مطبوعاتی مشترک با رسانه های این کشور به سئوالات پاسخ داد.

فیلیکس دالماس 32 ساله به عنوان جوان ترین مربی رده ملی دنیا در کنار کیسوکه هوندا ژاپنی مشترکا هدایت کامبوج را برعهده دارند بلکه بتوانند تغییری در روند ملی فوتبال این کشور ایجاد کنند. دالماس که بعد از یک تساوی برابر هنگ کنگ و شکست برابر بحرین حالا باید برای دو بازی دشوار برابر ایران و عراق آماده شود، از ویلموتس و شاگردانش به عنوان قدرت برتر فوتبال آسیا نام برد.

دالماس گفت:«ایران نه تنها بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا رادر اختیار دارد بلکه سایر بازیکنان این تیم نیز به خوبی لژیونرهایش هستند. ما از بازی و رقابت مقابل چنین تیم بزرگی هیجان زده هستیم و برای ورود به زمین چمن ورزشگاه آزادی لحظه شماری می کنیم».

او ادامه داد:« فکر می کنم تیم ما بر اساس مفهومی که به آن اعتقاد دارد، بتواند نمایش عالی مقابل ایران داشته باشد البته این به فوتبال ما و توانایی بازیکنان در آن روز بستگی دارد که تا چه اندازه از عهده وظایف خودشان بربیایند».

سرمربی آرژانتینی در ادامه تصریح کرد:« ایران در حال تبدیل شدن به یک تیم عالی و بسیار جذاب است.نمایش آنها به نسبت ادوار قبلی تهاجمی تر شده است و اعتبار فعلی آنها به دلیل توانایی ، سازماندهی و نمایشی است که هر یک از اعضای تیم دارند. کامبوج زمان کافی برای آماده سازی برای ایستادگی در برابر گروهی بسیار توانمند مانند ایران را داشت و امیدوارم بتوانیم با بهترین استراتژی مقابل تیم ایران به عنوان ثروتمندترین تیم حال حاضر آسیا نتیجه قابل قبول کسب کنیم».

این کنفرانس مطبوعاتی در حضور رئیس فدراسیون فوتبال کامبوج و ده بازیکن اصلی تیم ملی برگزار و نزدیک به یک ساعت به طول انجامید. کاروان کامبوج بامداد فردا راهی دبی سپس ایران می شود تا از روز سه شنبه تمرینات خود را در تهران پیگیری کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpxxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی کامبوج به رویارویی با ایران واکنش نشان داد