//
کدخبر: ۲۱۸۲۶۹ //

سرمربی سابق استقلال: شخصاً به عملکرد استراماچونی خوشبینم

سرمربی اسبق استقلال گفت: استقلال در خط دفاع و حمله و همین‌طور در بازیسازی دچار مشکل است و باید با تمرین و تلاش بیشتر این نقاط ضعف را برطرف کرد.

 سرمربی سابق استقلال: شخصاً به عملکرد استراماچونی خوشبینم
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال و تیم استراماچونی پس از دو برد شرایط رو به رشدی پیدا کرده است و توانستند جایگاه خود را در لیگ برتر فوتبال کشور بهبود بخشند.

صمد مرفاوی، بازیکن و سرمربی اسبق آبی‌ها، در خصوص شرایط این روز‌های استقلال با ما به گفتگو پرداخت.

عملکرد استقلال برابر گل‌گهر چطور بود؟

نتیجه این دیدار برای استقلال بسیار مهم بود. استقلال توانست هر طور شده از سد حریف بگذرد و حاشیه‌هایش را کمتر کند. فراموش نشود که به لحاظ روحی- روانی شرایط بهتر شده و قطعاً این پیروزی در آینده به کمک آبی‌ها می‌آید. البته مشکلاتی در تیم وجود دارد که امیدوارم با گذشت زمان رفع شود.

منظورم مشکلات فنی است. استقلال در خط دفاع و حمله و همین‌طور در بازیسازی دچار مشکل است و باید با تمرین و تلاش بیشتر این نقاط ضعف را برطرف کرد.

استقلال در جام حذفی به قرعه فجرسپاسی خورد؛ دیدار این دو تیم را چطور می‌بینید؟

باید این را بدانیم این قرعه اصلاً آسان نیست. تیم فجرسپاسی در دور قبل توانسته فولاد را از رقابت‌ها حذف کند، بنابراین این پتانسیل را دارد که برای آبی‌ها دردسرساز شود. فراموش نکنیم که سال گذشته داماش گیلان خود را به فینال رساند و شگفتی‌ساز شد.

استقلال در دقایق پایانی گل‌های زیادی دریافت کرده و از این لحاظ ضعف دارد؛ به نظر شما دلیل این ضعف چیست؟

بعضی این اتفاق را به خاطر مشکلات بدنی تیم می‌دانند، اما به نظر بنده این‌طور نیست و این به خاطر عدم هماهنگی بازیکنان تیم است و با گذشت زمان شرایط بهتر خواهد شد. البته اگر استقلال یک بزرگتر داشت می‌توانست در زمین بازیکنان را هماهنگ‌تر کند.

استقلال می‌تواند در آینده و با استراماچونی بهتر شود؟

بله، این امکان وجود دارد. استراماچونی مربی خوبی است و شخصاً به حضور او و عملکردش خوشبین هستم. امیدوارم برد برابر گل‌گهر آغاز پیروزی‌های استقلالی‌ها باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان