//
کدخبر: ۲۱۸۴۹۰ //

خلا دو بازیکن در تیم کالدرون

خلا دو بازیکن جنگنده و پرتلاش در ترکیب تیم کالدرون کاملا احساس می شود.

خلا دو بازیکن در تیم کالدرون
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده و نتوانسته است که انتظارات را برآورده کند.

سرخ پوشان پایتخت با هدایت کالدرون در همین ابتدای فصل از صدر جدول رده بندی فاصله گرفته اند.

پرسپولیس در سه بازی از ۶ بازی خود تن به شکست داده و با تیم صدرنشین ۵ امتیاز اختلاف دارد و این نشان می دهد که تیم کالدرون کار بسیار سختی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

قطعا پرسپولیس نقاط ضعفی دارد که مهم ترین آن نبود یک مهاجم خطرناک و گلزن است اما سرخ پوشان در خط دفاعی و میانی خود هم مشکلاتی دارند و در فصل جاری به راحتی دروازه این تیم باز می شود.

در ترکیب پرسپولیس کنونی جای دو بازیکن باانگیزه و جنگنده بسیار خالی است. نخست کمال کامیابی نیا است که قبل از آغاز فصل کتف خود را به جراحان داد و نزدیک به دو ماه است که شرایط بازی را ندارد و پیش بینی می شود که به دیدار برابر پیکان برسد.

خلا کامیابی نیا کاملا در میانه میدان پرسپولیس احساس می شود و کالدرون مجبور است که با یک هافبک دفاعی بازی کند که این سرخ پوشان را در خط دفاعی ضعیف کرده و نوراللهی تنها شده است.

و اما بازیکن دومی که خلا او کاملا احساس می شود سید جلال حسینی است که با شخصیت کاریزماتیکی که دارد نظم و انگیزه خاصی به سرخ پوشان می دهد.

با بازگشت سید جلال و کامیابی نیا پرسپولیس بار دیگر بمب انگیزه خواهد شد و نه تنها خط دفاعی تقویت می شود بلکه انگیزه و جنگندگی تیمی سرخ پوشان هم بالا خواهد رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان