تاریخ انتشار: 1398/07/16 10:06
کد خبر: 85119

حاج صفی بدنبال رسیدن به رکورد نکونام

در صورتی که احسان حاج صفی ۴۳ بازی ملی دیگر انجام دهد، به رکورد جواد نکونام خواهد رسید.
حاج صفی بدنبال رسیدن به رکورد نکونام

تیم ملی ایران برای دیدار با کامبوج و بحرین اردوی تدارکاتی تشکیل داده و احسان حاج صفی نیز یکی از دعوت‌شدگان به اردو محسوب می‌شود. حاج صفی که این فصل عملکرد بسیار خوبی با تراکتور داشته و توانسته دو گل سه امتیازی را هم برای تیمش بزند.

نکته جالب درباره احسان این است که او در تیم مصطفی دنیزلی پستی جدید را تجربه کرده و برای اولین‌بار به عنوان وینگر راست به میدان رفته است. او که اغلب در قامت یک مدافع چپ و هافبک میانی دیده شده بود، حالا منتظر این است تا ببیند ویلموتس چه برنامه‌ای برایش خواهد داشت.

حاج صفی در حالی برای بازی کامبوج و تایلند آماده می‌شود که با تنها ۲۹ سال سن، ۱۰۷ بازی ملی در کارنامه دارد و می‌تواند تا یک سال آینده این عدد را به ۱۲۰ نیز برساند. وی اکنون ششمین بازیکن باسابقه تیم ملی محسوب می‌شود و با رتبه سوم ۲۱ بازی ملی فاصله دارد.

 جواد نکونام همچنان با ۱۵۱ بازی ملی به صدر این جدول تکیه زده و پس از او نیز علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا قرار دارند. نکونام در ۱۵ سال توانست این تعداد بازی را انجام دهد. حاج صفی از سال ۲۰۰۸ در تیم ملی است و به طور میانگین هر سال ۱۰ بازی انجام داده و اگر بتواند تا ۳۴ سالگی همین روند را حفظ کند، احتمالا در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به رکورد جواد نکونام دست خواهد یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7zy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفس کشیدن در این فوتبال سخت است
افشارزاده؛