//
کدخبر: ۲۱۸۹۱۶ //

کالدرون نظر خود را روی این بازیکن پرسپولیس تغییر داد

سرمربی پرسپولیس بر خلاف اینکه گفته می‌شود پشت مهاجم تیمش را خالی کرده همچنان بدنبال بهره گیری از بازیکن خارجی این تیم است.

 کالدرون نظر خود را روی این بازیکن پرسپولیس تغییر داد
به گزارش فرتاک نیوز،

برخلاف اینکه گفته می‌شود گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، پشت مهاجم تیمش را خالی کرده همچنان بدنبال بهره گیری از بازیکن خارجی این تیم است. پرسپولیس تضمین می‌کند خیلی زود پشت او را خالی و از این بازیکن قطع امید کرد.

مدیریت گذشته باشگاه پرسپولیس  امید جذب مهدی طارمی داشتند اما آنطور که از شواهد و قرائن پیدا بود، این بازیکن حتی جواب تلفن مسئولان باشگاه را بی‌جواب گذاشت.

گابریل کالدرون سرمربی سرخ‌ها در مصاحبه‌هایش مدام از نیاز برای جذب یک مهاجم صحبت می‌کرد اما مسئولان پرسپولیس برای جذب مهاجم جدید عجله‌ای نداشتند.

سرمربی پرسپولیس گزینه‌های باشگاه را یکی پس از دیگری رد کرد. یک مهاجم گلزن ازبکستانی و یک مهاجم کروات هم از جمله بازیکنانی بودند که توسط سرمربی پرسپولیس رد شدند.

در آن زمان اما کالدرون نام ۲ بازیکن را روی میز مدیرعامل وقت گذاشت.

مادیبو مایگا مهاجمی که سال گذشته آمار خوبی در گلزنی نداشت اولین گزینه سرمربی پرسپولیس بود که در تست پزشکی ایفمارک رد شد. کالدرون در ادامه بار دیگر دست روی گزینه‌ای گذاشت که او نیز آمار خوبی در گلزنی نداشت. جونیور 24 ساله، بازیکنی که در 2 سال اخیر کارنامه قابل قبولی نداشت با این وجود کالدرون برای جذب وی به شکلی عجیب اصرار داشت.

سرمربی پرسپولیس همواره از اینکه بازیکن خوبی به ایران می‌آید سخن می‌گفت و حتی در مصاحبه‌ای گفت: بازیکن خوبی به ایران خواهد آمد و من موفقیت او را تضمین می‌کنم.  اما جونیور نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و کالدرون در نشست خبری قبل از بازی با استقلال مدعی شد که این بازیکن نهمین گزینه وی بوده است.

مرد آرژانتینی شش بازی به جونیور فرصت داد اما این بازیکن همچنان یک ناکام بزرگ بود. البته این موضوع که کالدرون پشت این بازی را خالی کرده و پوست موز زیر پای او انداخته هم صحت ندارد. او در بازی‌های دوستانه همچنان این بازیکن را در ترکیب قرار می‌دهد و حتی شنیده می‌شود از چند بازیکن نیز خواسته تا او را بیشتر کمک کنند. به هرحال امکان درخشش این بازیکن حداقل از سوی برخی بازیکنان پرسپولیس مانند هم‌پستی او علی علیپور وجود دارد و مرد آرژانتینی هم از جونیور قطع امید نکرده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان