تاریخ انتشار: 1398/07/18 22:42
کد خبر: 84803

اولین بازی ملی که با چاشنی شانس برای محبی همراه بود!

محمد محبی در فهرست 11 بازیکن اصلی دیدار برابر کامبوج نبود ولی یک اتفاق او را به ترکیب اصلی رساند.
 اولین بازی ملی که با چاشنی شانس برای محبی همراه بود!

همه چیز برای محمد محبی 20 ساله این روزها خوب پیش می رود. همین سال گذشته بود که او در شاهین شهرداری بوشهر بازی می کرد و کمتر کسی او را می شناخت ولی حالا شاید بتوان به جرات گفت که کمتر هوادار پر و پا قرص فوتبال در ایران باشد که او را نشناسد.

محبی یکی از جوانانی بود که امیرقلعه نویی در پنجره تابستانی به خدمت گرفت؛ در ابتدا شاید این گمان وجود داشت که این بازیکن در کنار ستاره های پرشمار سپاهان کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی دارد و بازی به او نمی رسد ولی او در 7 دیدار اخیر سپاهان، تنها در دیدار برابر پرسپولیس از روی نیمکت کار را آغاز کرد و در آن مسابقه هم پس از ورود به زمین موفق شد گل دوم بازی را ثبت کند تا نقش مهمی در پیروزی ارزشمند سپاهان در تهران داشته باشد.

شماره 16 تیم ملی در دیدار برابر کامبوج به دلیل مصدومیت اشکان دژاگه، دقایقی پیش از شروع بازی به ترکیب اصلی رسید و به این ترتیب اولین حضور ملی او رقم خورد.

در اولین بازی ملی که با چاشنی شانس برای محبی همراه شده بود، او نمایش بسیار خوبی در کنار سایر ستاره های ملی پوش ایران نظیر آزمون، طارمی و انصاری فرد داشت و در پایان بازی نیز از این موضوع و بازی کردن کنار این ستاره ها و به ویژه مهدی طارمی که همشهری او است، ابراز خوشحالی کرد.

محبی در این مسابقه گل های یازدهم  و دوازدهم تیم ملی را در فاصله کمتر از 3 دقیقه ثبت کرد و 2 بار هم برای هم تیمی هایش پاس گل ارسال کرد تا خاطره بسیار خوبی در اولین بازی ملی به نامش ثبت شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485ljm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط قرمز روی نام 7 بازیکن ملی پوش/گلزن زن دربی کنار گذاشته شد!