تاریخ انتشار: 1398/07/21 12:23
کد خبر: 84581

ستاره تیم ویلموتس بازی با بحرین از دست داد

هافبک تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت دیدار با بحرین را از دست داد و وضعیت دو بازیکن دیگر نیز پس از حضور در منامه مشخص خواهد شد.
ستاره تیم ویلموتس بازی با بحرین از دست داد

اشکان دژاگه که به دلیل مصدومیت لحظاتی پیش از شروع دیدار با کامبوج از ترکیب خارج شد و جای خود را به محمد محبی داد، در دیدار با بحرین هم نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند.

دژاگه به دلیل کشیدگی عضله پا حتی از تمرین با تیم ملی هم بازماند و پس از بررسی دقیق کادر پزشکی مشخص شد که نمی‌تواند تیم را برای دیدار با بحرین همراهی کند. همچنین سیدمجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی نیز مشکلاتی دارند که البته تصمیم نهایی در خصوص آنها در منامه گرفته می‌شود.

کادر پزشکی تیم ملی برای تصمیم‌گیری نهایی در خصوص حسینی و پورعلی‌گنجی به آنها زمان داده است، بلکه تا دیدار روز سه‌شنبه با بحرین وضعیت آنها بهبود ببخشید. از همین‌رو این دو بازیکن تیم ملی را همراهی خواهند کرد و در صورت شرایط مناسب و صلاحدید کادر پزشکی و فنی، در ترکیب حضور خواهند داشت.

تیم ملی آخرین تمرین خود را صبح امروز در تهران انجام داد تا راهی منامه شود.

به گزارش تسنیم، دیدار بحرین و ایران در چارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین، ساعت 20 سه‌شنبه هفته جاری در منامه برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gak89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس کم دژاگه برای حضور مجدد در تیم ملی!

 دژاگه: این شکست واقعا درد داشت
هرکس فوتبال بلد باشد می فهمد کی روش کمک کرد