تاریخ انتشار: 1398/07/24 10:14
کد خبر: 84286

ایرانی ها دوباره برای فوتبال بحرین یک روز تاریخی ساختند!

دیروز یک روز تاریخی برای فوتبال بحرین بود. بحرینی ها اینبار نه برای عربستان بلکه برای خود بازی کردند و برابر بهترین تیم آسیا پیروز شدند.
ایرانی ها دوباره برای فوتبال بحرین یک روز تاریخی ساختند!

کمتر کسی پیش بینی می کرد ایرانی که در بازی قبلی 14 گل به کامبوج زده بود اینبار در مصاف با بحرین بازنده از میدان خارج شود. بحرینی ها اگر بازی را می باختند به طور حتم خود را سرزنش نمی کردند اما آنها بازی را بردند تا طلسم شکت ناپذیری آنها در برابر ایران در شهر منامه هم چنان ادامه داشته باشد.

تیم ملی در بازی دیروز پیش از آنکه به بحرین ببازد به خود باخت. با وجود فرصت هایی که ایران روی دروازه حریف خلق کرد و اگر از فرصت ها بهره می برد حتی می توانست پیروز از میدان خارج شود استراتژی تعیین شده از سوی کادر فنی برای این بازی استراتژی خوبی نبود. بحرین در جریان بازی خیلی تحت فشار قرار نگرفت تا جایی که با گذشت زمان بازی آهنگ دروازه ایران را در پیش گرفت و صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شد که در یکی از صحنه ها پنالتی گرفت و گل زد.

ایرانی ها دوباره برای فوتبال بحرین یک روز تاریخی ساختند. آنها تا مدت ها از برد در برابر ایران حرف خواهند زد حتی اگر قرار نباشد از گروه راهی دور بعد بازی ها شوند. و این بازی به خوبی ثابت کرد که برای موفقیت در بازی پیش رو نمی توان روی اتفاقات گذشته زوم کرد و به آنها بالید. این بازی پرسشش های خوبی را برای مارک ویلموتس مطرح کرد؟ چرا به مرتضی پورعلی گنجی بازی نداد؟ راستی آیا باید در برابر همه تیم ها و حتی در خانه حریف با بیش از دو مهاجم بازی کرد؟ ای کاش بازی با کامبوج بعد از بازی با بحرین بود چرا که ملی پوشان به گونه ای بازی می کردند که گویی فاتح مسابقه اند.

راستی چرا ایران برای این بازی چند روز زودتر راهی بحرین نشد؟ یا در یکی از شهرهای ایران که آب و هوایی که شبیه منامه دارد، تمرین نکرد؟ بحرینی ها حق دارند از شکست ایران این چنین شادمان باشند و حتی تا روزها و هفته ها شادی کنند. آنها تیم اول قاره را شکست دادند. آنهم نه روی یک بازی اتفاقی. بلکه با ارایه یک بازی حساب شده و منطقی. شاید آنها با همان شیوه ای در برابر ایران بازی کردند که تیم ملی در برابر تیم های بزرگ بازی می کرد.

اینبار ماجرای کشک و بادمجانی در کار نبود. بحرین اینبار به خوبی ایران را شکست داد و مدت ها بابت این اتفاق شاد خواهد بود. امیدواریم این باخت زنگ خطری برای کادر فنی تیم ملی کشورمان باشد و آنها را متوجه کند که هیچ حریفی در آسیا نزدیک نیست و برای برد در برابر تیم هایی چون بحرین هم باید مجدانه و حتی بیشتر از حد تصور تلاش کرد و ارایه گر بازی حرفه ای بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxrlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلزن بحرین:بازی سخت و قدرتمندی را علیه ایران انجام دادیم