تاریخ انتشار: 1398/07/24 20:58
کد خبر: 84225

مجید جلالی: در فوتبال سیرجان ظرفیت های خوبی وجود دارد

سرمربی جدید تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در فوتبال سیرجان ظرفیت های خوبی وجود دارد و آینده خوبی در انتظار تیم فوتبال گل گهر است.
مجید جلالی: در فوتبال سیرجان ظرفیت های خوبی وجود دارد

مجید جلالی"  شامگاه چهارشنبه در اولین نشست خبری پس از ورود به سیرجان اظهار کرد: اکثر تیم هایی که برای مربیگری تاکنون تحویل گرفته ام، شرایط سخت و حساسی همچون تیم گل گهر داشته اند و این تجربه برای هدایت این تیم مسلما موثر خواهد بود.

وی شرایط تیم فوتبال گل گهر را جامع ندانست و شناخت کافی را لازمه تصمیمات فنی بعدی خود عنوان کرد و ادامه داد: نیاز به زمان است که بتوانیم تا نیم فصل شرایط تیم را به ثبات رسانده و پس از آن به ترمیم تیم دست بزنیم؛ قصد داریم کمبودهای تیم را با کار و تلاش بیشتر جبران کرده تا به ثبات در نیم فصل برسیم.

جلالی حمایت های لازم و امکانات خوب باشگاه گل گهر را یکی از دلایل قبول مسئولیت تیم گل گهر سیرجان عنوان و اظهار کرد: اینکه مجموعه گل گهر همواره حامی ورزش و این تیم بوده اند می تواند نقطه قوتی باشد تا به دور از حواشی و هیجانات و با مشارکت همگان تیم گل گهر در لیگ برتر نگه داشته شود و حتما از تجربیات آقای بگوویچ سرمربی سابق تیم نیز استفاده خواهم کرد. 

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان که اولین روز کاری خود را سپری می کرد، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره انتقال تجربه به مربیان بومی نیز گفت: اگر زمینه ای برای انتقال تجربیاتم به سایر مربی ها و تیم های بومی شهرستان فراهم شود، مسلما دریغ نخواهم.

براساس این گزارش، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان نیز در این نشست خبری با ارائه گزارشی از اقدامات این باشگاه از ابتدای فصل لیگ برتر گفت: تیم گل گهر سیرجان اولین تجربه حضور در لیگ برتر کشور را داشته و با فاصله ای که بین لیگ برتر و لیگ دسته اول وجود دارد، مسلما شرایط سختی را دنبال می کرد.

محمد جواهری افزود: البته اگر در کنار موفقیت در فراهم شدن زیرساخت های لیگ برتری همچون آماده سازی ورزشگاه، در حوزه آمادگی فنی تیم برخورد جدی تر و سخت گیرانه تری داشتیم، شاید در این چند هفته از آغاز فصل می توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی از مجید جلالی به عنوان یکی از سرمربیان باتجربه فوتبال کشور یاد کرد و گفت: با توجه شرایط سخت تیم که بازی های بعدی را با تیم های بالای جدول لیگ برتر مسابقه خواهد داد، امیدواریم سالها تجربیات مربی گری آقای جلالی در لیگ های برتر کشور، به کمک باشگاه گل گهر آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wbj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سید مجتبی حسینی:چرا برای یک تیم خاص پنالتی می‌گیرند؟!
پیروزی با هر روشی خوب نیست؛