تاریخ انتشار: 1398/07/24 21:36
کد خبر: 84223

یاسر فیضی: ذوب‌آهن همیشه در جام حذفی مدعی است

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: روز اولی که به ذوب‌آهن آمدم فکر می‌کردم بیشتر در این تیم بمانم ولی همیشه آن‌طور که فکر می‌کنی، پیش نمی‌رود.
یاسر فیضی: ذوب‌آهن همیشه در جام حذفی مدعی است

یاسر فیضی پس از برتری 4 بر 2 تیمش برابر ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ذوب‌آهن همیشه در جام حذفی مدعی است و می‌دانستیم بازی سختی در اصفهان پیش رو داریم.

وی افزود: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های پرافتخار جام حذفی است، اما خوشبختانه این تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بازیکنان همان‌طور که سرمربی تیم گفته بود عمل کردند و خوشبختانه نتیجه هم گرفتیم.

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به اینکه بازی کردن برابر ذوب‌آهن برای او سخت نبوده است، گفت: نه؛ در لیگ برتر در ذوب‌آهن بازی کردم. روز اولی که به ذوب‌آهن آمدم فکر می‌کردم بیشتر در این تیم بمانم ولی همیشه آن‌طور که فکر می‌کنی، پیش نمی‌رود.

وی ادامه داد: بالاخره بازیکن حرفه‌ای بوده و به قراردادی که می‌بندم پایبند هستم.

فیضی درباره آینده تیمش در لیگ دسته یک و جام حذفی بیان کرد: فعلاً در لیگ دسته اول وضعیت خوبی نداریم، اما مطمئن هستم که بازیکنان بعد از برد ذوب‌آهن به خودشان می‌آیند و نتایج بهتری کسب می‌کنیم.

وی اضافه کرد: باشگاه مس حمایت لازم را از کادرفنی و بازیکنان داشته و این ما هستیم که باید جواب حمایت‌های باشگاه را بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpkxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم ذوب‌‌آهن محروم شد