تاریخ انتشار: 1395/07/18 19:38
اختصاصی/
کد خبر: 256687

فرزاد حسینخانی: حرفهای سرمربی را گوش دادیم و به نتیجه مطلوب رسیدیم

کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان گفت: برنامه ما ایجاد موقعیت‌هایمان روی ضربات ایستگاهی بود که خب از این موقعیت‌ها استفاده کردیم و یک گل به ثمر رساندیم.
فرزاد حسینخانی: حرفهای سرمربی را گوش دادیم و به نتیجه مطلوب رسیدیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، فرزاد حسینخانی کاپیتان مس کرمان درخصوص بازی این هفته تیمش به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: بازی سختی مقابل پارس جنوبی یکی از تیم‌های بالای جدولی داشتیم و از قبل هم می‌دانستیم که بازی سختی داریم. شرایط زمین و شرایط آب‌وهوا کمک کرد که از کیفیت این تیم کاسته شود. در نهایت توانستیم از این سختی و از این شرایط گذر کنیم و پیروز میدان باشیم. 

وی افزود: آقای تارتار تفکرشان این بود مقابل ما تساوی کسب کنند و در کل 90، دقیقه را تا قبل از اینکه گل از ما دریافت کنند در لاک دفاعی قرار داشتند و برنامه ما ایجاد موقعیت‌هایمان روی ضربات ایستگاهی بود که خب از این موقعیت‌ها استفاده کردیم و یک گل به ثمر رساندیم. بازی سختی بود، تیمی که بتواند 8 هفته خودش را در بالای جدول حفظ کند فکر می‌کنم که از پتانسیل خوبی برخوردار است.

وی اشاره کرد: اگر فیلم بازی را نگاه کنید متوجه خواهید شد که تفکرات تیم حریف روی کسب تساوی بود. همین باعث شده بود که ما نتوانیم موقعیت گل ایجاد کنیم. 

وی درخصوص جام حذفی گفت: حذف استقلال دور از دسترس نیست، بازیکن‌های مس اکثرا تجربه حضور در لیگ‌برتر را دارند. اگرچه این بازی‌ها تک مسابقه‌ای است و برد و باخت در آنها خیلی مهم است. 

حسینخانی درخصوص بازی بعدی تیمش گفت: بازی در خرم آباد کلا سخت است علاوه بر آنکه آنها 2 هفته پشت سر هم برد داشتند و از لحاظ روحی و روانی شرایط مساعدی دارند. در کل بخواهیم درباره تمام تیم‌ها قضاوت کنیم بازی آسانی در لیگ یک وجود ندارد. احتمال اینکه هفته به هفته صدرنشینی تغییر پیدا کند هست. تیم‌ها باید در این رقابت‌ها باهوش‌تر عمل کنند.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oprvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی مس مقابل ایرانجوان/ مس کرمان همچنان کم فروغ و بی خطر