تاریخ انتشار: 1398/07/25 09:50
کد خبر: 84189

درخشش تیم ملی جوانان در بازی های دوستانه

تیم ملی جوانان که برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها آماده می شود در بازی های دوستانه به نتایج خوبی دست پیدا کرده است.
درخشش تیم ملی جوانان در بازی های دوستانه

این تیم بعد از تساوی در برابر تیم لیگ برتری پارس جنوبی که از همه مهره های اصلی اش استفاده کرد دیروز در دومین بازی دوستانه در اردوی مرحله دوم مهر ماه به مصاف امید استقلال با مربیگری رضا حسن زاده رفت و این تیم را با یک گل آریا برزگر شکست داد و حالا آماده می شود در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی فردا با تیم خوشه طلایی دیدار کند. تیمی که پدیده این فصل بازی های لیگ یک بوده است. این بازی از ساعت 15 در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی برگزار می شود و بعد از این بازی اردوی تیم ملی جوانان به پایان می رسد و بازیکنان بعد از انتخاب نهایی دوباره از 5 آبان استارت می زنند.

تیم ملی جوانان می بایست در روزهای 15-17 و 19 آبان در استادیوم پاس به ترتیب با تیم های قرقیزستان، نپال و امارات دیدار کند و به نظر می رسد اینبار تیم ملی جوانان شانس زیادی برای صعود به بازی های جام ملت ها داشته باشد.  دوره گذشته تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها و در حضور 4 تیم موفق به صعود به جام ملت ها نشد و به همین بهانه حضور در جام جهانی را هم از دست داد و نزدیک به 17 ماه تعطیل بود.

سیروس پورموسوی سرمربی سابق فولاد که هدایت تیم ملی جوانان را برعهده دارد در تیم ملی جوانان بازی با سیستم 2-4-4 را نهادینه کرده. سیستمی که امروز کمتر از سوی تیم های باشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر تیم ها با سیستم 1-3-2-4 بازی می کنند تا در دفاع قوی تر باشند.

گفتنی است بازی با خوشه طلایی آخرین بازی دوستانه تیم ملی جوانان پیش از شروع بازی ها خواهد بود. البته فدراسیون فوتبال که پیش از این حضور در تورنمنت روسیه و کافا و هم چنین دو بازی دوستانه با تیم اندونزی را برای تیم جوانان برنامه ریزی کرده بود در تدارک دعوت از یکی از تیم های عربی برای حضور در تهران و انجام بازی دوستانه با تیم ملی جوانان است و با این بازی پرونده بازی های تدارکاتی تیم ملی جوانان بسته می شود. ضمن اینکه به نظر می رسد در این اردو لیست بازیکنان تیم ملی جوانان نهایی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxde8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برنامه دیدارهای تیم ملی جوانان مشخص شد