تاریخ انتشار: 1398/07/25 21:28
کد خبر: 84114

حسینی: داور ابتدا نقطه پنالتی را نشان داد و بعد پشیمان شد

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم خواست از آندره‌آ استراماچونی حمایت کنند.
حسینی: داور ابتدا نقطه پنالتی را نشان داد و بعد پشیمان شد

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز در رقابت‌های جام حذفی گفت: خدا را شکر در یک بازی سخت پیروز شدیم. این بازی استرس خودش را داشت و مقابل یک تیم دسته اولی بازی کردیم. باید به آقای مهابادی هم تبریک بگویم که تیم خوبی را درست کرده است.

وی در واکنش به اینکه به‌عنوان بازیکن سابق فجر سپاسی و یک بازیکن شیرازی ابتدای بازی به سمت هواداران تیم سابقش رفت و مورد تشویق هم قرار گرفت، اظهار داشت: از هواداران فجر سپاسی ممنونم که به من محبت داشتند. امیدوارم که شیراز این فصل بتواند یک سهمیه لیگ برتری بگیرد. البته مسئولان هم باید حمایت کنند. شیراز باید یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد و مسئولان استانی می‌بایست به این تیم برسند. شنیده‌ام که بودجه زیادی در اختیار فجر سپاسی نیست. خیلی بد است که به این تیم نمی‌رسند و امیدوارم مسئولان بیشتر به فکر باشند. شهر بزرگ شیراز باید یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال درباره صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه فجر سپاسی که برای لحظاتی بازی را به جنجال کشاند، خاطرنشان کرد: آن موقع داور مسابقه ابتدا نقطه پنالتی را نشان داد و بعد پشیمان شد! اصلاً نمی‌دانم چه شده بود.

حسینی که در این فصل در تمام بازی‌های لیگ و جام حذفی از حریفان استقلال گل دریافت کرده بود درباره اولین کلین‌شیت خود گفت: خدا را شکر می‌کنم و این تلاش تمام تیم بود که به بازیکنان تبریک می‌گویم.

وی درباره اینکه استراماچونی اعلام کرده استقلال مدنظر او هنوز شکل نگرفته است، اظهار داشت: شاهدم که استراماچونی از روز اول که به استقلال آمده، نهایت تلاشش را کرده است. اگر بدشانس نبودیم، اکنون باید در لیگ با امتیازهای زیادی جلو بودیم. امیدوارم هواداران از استراماچونی حمایت کنند و صبر داشته باشند. دیدید که در همین چند دیدار گذشته بازی‌های خوبی انجام دادیم. باید حمایت شویم تا شرایط بهتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxr7o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گلر نفت مسجدسلیمان دیدار با استقلال را از دست داد