تاریخ انتشار: 1398/07/28 20:50
کد خبر: 83766

اسکوچیچ: نمی‌خواهم، نمی‌توانم و دوست ندارم درباره داوری حرف بزنم

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان گفت: باز هم می‌گویم نمی‌خواهم و نمی‌توانم در مورد داور صحبت کنم چون این موضوع را دوست ندارم!
اسکوچیچ: نمی‌خواهم، نمی‌توانم و دوست ندارم درباره داوری حرف بزنم

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با پارس جنوبی اظهار داشت:شما می‌دانید نمی‌توانم در مورد داور حرف بزنم چون جریمه می شوم. از شما هم می‌خواهم در مورد داور سوال نکنید چون نمی‌خواهم در مورد داور سوال کنم.

خبرنگاری گفت لطفا در مورد بازی صحبت کنید که اسکوچیچ گفت: باز هم می‌گویم نمی‌خواهم و نمی‌توانم در مورد داور صحبت کنم چون این موضوع را دوست ندارم! فقط آمده‌ام که به شما بگویم اگر در مورد داور حرف بزنم جریمه می‌شوم. خیلی ممنونم که منتظر من بودید و من هم در مورد همه چیز توضیح دادم.

اسکوچیچ تاکید کرد: از بخشی از بازی راضی‌هستم و از بخش دیگری هم خیر. تلاش کردیم تا دفاع کنیم ولی در نیمه اول 2 شانس خوب گلزنی هم داشتیم. با اینکه سعی می‌کردیم روی زمین بازی کنیم ولی نتوانستیم موقعیتی خلق کنیم و به همین دلیل از این بخش تیمم راضی نیستم.از بازیکنانم خواستم که در بخش حمله روی دروازه حریف شهامت بیشتری به خرج بدهند ولی این کار را نکردند و من هم هیچ وقت از مساوی راضی نیستم.

وی در خصوص صحنه پنالتی گفت: اگر گل می‌شد نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتاد ولی شاید شرایط بازی فرق می‌کرد. در مورد بازی اگر سوالی دارید بپرسید ولی باز هم می‌گویم در مورد داور حرفی ندارم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzawz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی پارس جنوبی: این بازی یکی از مسابقات باکیفیت ما بود