//
کدخبر: ۲۲۱۱۳۸ //

خانواده ستاره فقید شاکی جدید پرسپولیس

پدر مرحوم اولادی :پرسپولیس طلب مهرداد را نمی‌دهد، وکیل هم پولم را خورد و رفت.

خانواده ستاره فقید  شاکی جدید پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

۳۱ فروردین ۱۳۹۵ بود که خبری شوکه‌کننده در خبرگزاری‌ها منتشر شد؛ «مهرداد اولادی درگذشت.» بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال درحالی دار فانی را وداع گفت که نزدیکان او می‌گفتند در اواخر عمرش بسیار گوشه‌نشین شده بود و چندان رغبتی به حضور در میادین مسابقه نداشت.

حدود ۶ ماه قبل از این اتفاق، هادی نوروزی، کاپیتان فقید سرخ‌پوشان هم با مرگ ناگهانی روبه‌رو شده بود، همین اتفاق بهانه‌ای شد تا هواداران پرسپولیس در دقیقه ۲۴ هر بازی یاد و خاطره او را زنده نگه دارند. سهم مهرداد اولادی ، نه‌تنها چنین یادبودهایی نبود بلکه با اظهارات محسنی اژه‌ای، سخنگوی وقت قوه قضائیه حاشیه‌ها بیش از پیش دامنگیر خانواده اولادی شد و مرگ او را به حاشیه راند تا هرگز به اندازه هادی نوروزی در یاد و خاطره هواداران نماند. چند روز پیش بود که محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم یادبود هادی نوروزی حضور پیدا کرد، اما نه او، نه مدیران عامل قبلی این تیم، نه هواداران و نه بازیکنان و همبازیان اولادی هرگز به خاطر ندارند که ۳۱ فروردین را به یاد اولادی گرامی بدارند. این اتفاقات بهانه‌ای شد تا با پدر مهرداد اولادی هم‌کلام شویم. گفت‌وگوی ما را با پدر مهاجم پیشین سرخابی‌ها در ادامه می‌خوانید.

این روزها نامی از مهرداد اولادی نیست، چرا این اتفاق رخ داده؟

    پس از آنکه مهرداد درگذشت، فیفا تسلیت گفت. هنرمندان بسیاری با ما همدردی کردند، اما در ادامه همه او را فراموش کردند.

به خاطر دارم برای ساخت مقبره مهرداد، تلاش‌های بسیاری کردید، اما نتیجه‌ای نداشت، ماجرا چه بود؟

    من سه سال پیش پول ۱۰۰ متر زمین را دادم و گفتند ۳۰ متر زمین به شما می‌دهیم که برای مهرداد مقبره یادبود بسازید، اما جلوی آن را گرفتند و فقط ۱۲ متر زمین دادند. دور آن ۱۲ متر را خواستیم دیوار بسازیم، اما اجازه ندادند و جلوی آن را گرفتند.

از باشگاه پرسپولیس با شما تماس نگرفته‌اند؟

    هیچ‌کس تماس نگرفته است، ما طلبکار هستیم، اما پول مهرداد را نمی‌دهند. حتی یک وکیل گرفتیم که گفت مبلغی می‌گیرم و طلب‌تان را از پرسپولیس وصول می‌کنم. من گفتم هر وقت پول مهرداد را گرفتید پول‌تان را می‌دهم. وکیل گفت از ۳ تا ۶ ماه زمان بدهید تا طلب را بگیرم. بعد از ۶ ماه گفت ۵-۴ میلیون تومان پول بدهید که به فیفا شکایت کنم. من ۴ میلیون تومان دادم، گفت دو میلیون تومان خرج کردم و دو میلیون تومان به شما بر می‌گردانم، اما درنهایت هیچ پولی به ما نداد و دیگر پیدایش نکردیم. الان وکیل دیگری گرفته‌ام که دو میلیون تومان هم به او داده‌ام.

چقدر از باشگاه طلبکار هستید؟

    مهرداد حدود هشت سال پیش ۴۵۰ میلیون تومان از باشگاه طلبکار بود و سه‌بار هم باشگاه را محکوم کرد، اما هیچ پولی به او ندادند. یک‌بار هم من با طاهری دعوا کردم، اما درنهایت پولی نگرفتم. پیش حسن‌زاده (رئیس کمیته انضباطی) رفتم و او گفت باید طلب شما را بدهند، اما هیچ نتیجه‌ای نداشت.

محمدحسن انصاری‌فرد نشان داده در این‌گونه موارد پیگیر است، با او صحبت نکردید؟

    من چند روز پیش با انصاری‌فرد در مراسم هادی نوروزی صحبت کردم و گفتم باشگاه پرسپولیس به مهرداد بدهکار است، اما او فقط سرش را تکان داد و چیزی نگفت. حتی به او گفتم به خاطر داری قبلا مهرداد را به یک تیم اماراتی فروختی و مشکل مالی باشگاه را حل کردی؟ او تایید کرد، اما چیزی نگفت.

این کارها شما را دلسرد نمی‌کند؟

    خیلی ناراحت هستم. این روزها برای من روز نیست، شب است؛ آنقدر که غصه‌دار هستم.

در بازی‌های رسمی از شما دعوت نمی‌شود که در بازی‌ها به‌عنوان میهمان ویژه حاضر شوید؟

    خیر. به هیچ عنوان مرا دعوت نمی‌کنند.

از استقلال طلبکار نیستید؟

    او در استقلال بازی نکرد و بدون دریافت پول، قراردادش را فسخ کرد، اما برای پرسپولیس درآمدزایی و افتخار کسب کرد.

فکر می‌کنید چرا نامی از مهرداد در محافل فوتبالی شنیده نمی‌شود؟

    از اهواز، شیراز و اصفهان می‌آیند و به مزار مهرداد سر می‌زنند، اما نه خیابانی به نام او می‌زنند، نه میدانی، نه نامی از او می‌آورند. پرسپولیس هیچ کاری برای مهرداد نکرده و حتی طلبش را نمی‌دهند. پیش چه کسی بروم؟ تاج، کفاشیان و رویانیان به خانه ما آمدند و گفتند پول او را می‌دهیم، اما هیچ خبری نیست.

همان روزهای نخست بحث‌هایی درباره اوردوز کردن مهرداد شنیده می‌شد، این موضوع صحت داشت؟

    صحت ندارد. من خانه مهرداد رفتم، هیچ چیزی مبنی‌بر مصرف موادمخدر یا مشروبات الکلی پیدا نکردم. حتی درباره یکی دیگر از ورزشکارانی که فوت کرد هم می‌خواستند این مسائل را مطرح کنند، اما آنها جلوی این تهمت‌ها را گرفتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۱۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان