تاریخ انتشار: 1398/07/29 16:43
کد خبر: 83655

تکذیب دوباره کی‌روش از سوی نایب رئیس کلمبیا؛ دروغگو نباشید!

حرف‌های سرمربی سابق ایران دوباره از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا تکذیب شد.

گونزالس آلزاته نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا به جنجال اخیر کی‌روش با رامون جسرون، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور درباره خامس واکنش نشان داد.

دعوت نکردن خامس از سوی کی روش در بازی های دوستانه اخیر کلمبیا جنجال زیادی را در رسانه های این کشور به پا کرد. کی روش هفته گذشته در سوال خبرنگاران کلمبیایی درباره توافق او با خامس برای دعوت نشدن در این دو بازی و استراحت به این بازیکن گفته بود: او به هیچ عنوان از من چنین درخواستی نکرده است. این خبر دروغ است.من با میل و تشخیص خودم خامس را دعوت نکردم.

اما رامون جسرون رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا حرف‌های سرمربی پرتغالی را تکذیب کرد و عنوان کرد: کی روش با خامس ارتباط خوبی دارد و دائما با او در تماس است. خامس برای نیامدن در این دو دیدار با کی روش به توافق رسیده بود. او به دنبال استراحت و آماده شدن بیشتر در ترکیب رئال بود به همین خاطر کی روش به او اجازه استراحت داد و او را دعوت نکرد.

گونزالس آلزاته، نائب رئیس فدراسیون کلمبیا دوباره حرف‌های کی روش درباره خامس را تکذیب کرد و در مصاحبه با نشریه «آس» اسپانیا گفت: وقتی کی روش اعلام کرد که با خامس توافق نکرده من غافلگیر شدم چون توافق صورت گرفته بود. این یک اقدام از سوی سرمربی بود تا بازیکن تمرین کند و به آمادگی بهتر برسد. بعد از این  جسرون، رئیس فدراسیون از توافق کی روش با خامس گفت. درست است که در حرف‌های کی‌روش با رئیس فدراسیون تناقض وجود دارد و باید آنها باهم صحبت کنند. اگر بخواهیم از دروغ ها خارج شوم نباید دروغگو باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7x6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی که کفاشیان می‌خواست باعث جدایی کی‌روش و همسرش شود