تاریخ انتشار: 1398/07/29 21:05
کد خبر: 83598

شروع مقتدرانه شاهین در جام باشگاه‌های جهان

تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر در نخستین دیدار خود در جام باشگاه‌های جهان مقابل بوکا دانسک لهستان به پیروزی هفت بر دو دست‌یافت.
شروع مقتدرانه شاهین در جام باشگاه‌های جهان

دو تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر و بوکا دانسک لهستان در نخستین دیدار از گروه «ب»  رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

شاهین به‌عنوان یکی از دو نماینده کشورمان در این رقابت‌ها با ترکیب سید مهدی یوسفی، سجاد عباسی، محمدجواد خسروی، محمد احمدزاده، شهریار مژده، فرید بلوکباشی، مصطفی کیانی، آیدین تشنه‌کام، موحد محمدپور، محمد معصومی زاده، مهیار زارع و علیرضا قربانیان پا به مسابقات گذاشت.

رضا مهرورز به‌عنوان سرمربی، علیرضا قاسمی به‌عنوان سرپرست، علی حدادی به‌عنوان پزشک و حسین زالفی به‌عنوان مدیرعامل نماینده کشورمان در این رقابت‌ها را همراهی می‌کنند.

شاهینی‌ها در نخستین دیدار به مصاف بوکا دانسک از کشور لهستان رفتند و در یک بازی برتر توانستند با نتیجه هفت بر دو مقابل این تیم به برتری دست پیدا کنند، دبل محمدپور و معصومی زاده و گل‌های مژده، تشنه‌کام و کیانی برتری هفت بر دو نماینده کشورمان را در نخستین گام رقم زد.

شاهین رودسر در دومین دیدار خود به مصاف تیم قدرتمند فلامینگو برزیل می‌رود، العربی کویت دیگر تیم حاضر در گروه ب این رقابت‌ها است، تیم فوتبال فلامینگو در دیگر دیدار گروه ب موفق شد تیم العربی کویت را با نتیجه کوبنده شش بر یک شکست دهد.

نتایج دیدارهای روز نخست مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان:

آل استار تایلند ۴ – ویبور اوکراین ۶

رئال مونستر آلمان ۲ – ناپولی پاترون یونان ۳

نیو بروزلز بلژیک ۳ – روستوکر روبن آلمان ۷

لوانته اسپانیا ۱۵ – کیبی نیجریه ۰

اتلتیکو لیچاتا ایتالیا ۵ – کوپنهاگن دانمارک ۸

کریستال روسیه ۳ – المصافی وسط عراق ۰

آلانیا اسپور ترکیه ۹ – میژو هاکا چین ۱۰

به گزارش فارس، نخستین دوره رسمی مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان (World winners cup) با حضور تیم‌های مطرح دنیا در تاریخ ۲۹ مهرماه تا پنجم آبان ماه به میزبانی شهر «آلانیا» در کشور ترکیه برگزار می‌شود، جایزه قهرمان این رقابت‌ها ۴۰ هزار دلار است.

تیم فوتبال گلساپوش یزد دیگر نماینده کشورمان در این رقابت‌ها در گروه «الف» مسابقات قرار دارد، این تیم در روز نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gq7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژاوی: لیگ چین روزی بر اروپا غلبه خواهد کرد