//
کدخبر: ۲۲۱۳۷۸ //

نام سرمربی بعدی بارسلونا لو رفت

باشگاه بارسلونا از همین حالا سرمربی بعدی خود را مشخص کرده و بدون شک فصل جاری، آخرین فصل حضور ارنستو والورده را در نیوکمپ شاهد خواهیم بود.

 نام سرمربی بعدی بارسلونا لو رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

بارسلونا همراه با ارنستو والورده، با وجد هزینه‌های سنگین و سرسام‌آور و جذب بازیکنان بزرگ و با کیفیت نتوانست افتخاری بیشتر از فتح لالیگا را حاصل کند و پس از این عدم ارائۀ نمایش باکیفیت و باب میل هواداران در راستای فلسفۀ مشهور کاتالان‌ها، باعث شد تا این مربی از دایرۀ محبوبیت مدیران و همچنین سکوهای نیوکمپ شدیداً دور شود و کسب نتایج عجیب و سینوسی در آغاز فصل جاری، کار او را یکسره کند.

پیش‌تر صحبت‌های زیادی در ارتباط با جانشین بعدی ارنستو والورده در میان هواداران بارسلونا مطرح بود که در نهایت با لو رفتن بند قرارداد یکی از مربیان مشهور دنیای فوتبال، سرانجام نام سرمربی بعدی بلوگراناها لو رفت تا عملاً پایان والورده را با وجود داشتن قرارداد با بارسلونا را شاهد باشیم.

در قرارداد رونالدو کومان سرمربی موفق و مشهور تیم ملی هلند، با فدراسیون فوتبال این کشور بندی وجود دارد مبنی بر این که اگه از بارسلونا پیشنهاد داشته باشد می‌تواند سریعاً این تیم را ترک کند و در نیوکمپ حضور بیابد!  احتمالا با این شرایط , بعد از رفتن والورده و احتمالا پایان رقابت های یورو،  کومان سرمربی بعدی بارسلونا و ستاره‌هایش خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان