//
کدخبر: ۲۲۱۵۷۶ //

واکنش امیری به توهین بحرینی ها : مطمئن باشند بی پاسخ نمی ماند

وحید امیری ؛هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرباز پرسپولیس و تابع دستورات کالدرون هستم. هواداران روح فوتبال هستند و به ما بازیکنان انگیزه می‌دهند.شک نکنید بی‌ادبی بحرینی‌ها را در زمین فوتبال جبران می‌کنیم.

واکنش امیری به توهین بحرینی ها : مطمئن باشند بی پاسخ نمی ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید امیری هم مثل همه ایرانی‌ها از حرکت زشت و بی‌ادبانه هواداران بحرین ناراحت است و می‌گوید فرهنگ ایرانی‌ها این اجازه را نمی‌دهد که در دیدار برگشت به حریف توهین کنند، ولی به طور حتم این بی‌ادبی بحرینی‌ها را در زمین بازی و به صورت فوتبالی جبران خواهند کرد. گفت‌وگوی ما با هافبک خوش‌اخلاق پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید.

از بازی با پیکان شروع کنیم.

    انصافاً دیدار سختی بود. تیم پیکان نشان داد کیفیت بالایی دارد و نمایش بسیار خوبی داشت. جا دارد به کادرفنی این تیم تبریک بگویم، ولی خدا را شکر توانستیم سه امتیاز باارزش این دیدار خانگی را به دست بیاوریم و به کورس قهرمانی برگردیم.

بازی بدون تماشاگر و استادیوم خالی.

    واقعاً بازی بدون تماشاگر لطفی ندارد. هواداران روح فوتبال هستند و به ما بازیکنان انگیزه می‌دهند. درست است بازی را بردیم، ولی انگار یک چیزی کم داشتیم. امیدوارم دیگر شاهد محرومیت هواداران نباشیم و تماشاگران بتوانند تیم محبوب‌شان را به راحتی حمایت کنند.

برای اولین بار در این فصل موفق شدید دو گل در یک بازی به ثمر برسانید.

    خدا را شکر هر بازی که می‌گذرد نمایش ما بهتر می‌شود. در واقع پیشرفت تیم ما کاملاً محسوس است. قطعاً در بازی‌های آینده از این هم بهتر می‌شویم. در بازی مقابل پیکان هم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و به سه امتیاز رسیدیم.

در بازی با پیکان در سه پست مختلف به میدان رفتی، این موضوع را چطور می‌بینی؟

    من سرباز پرسپولیسم و هرجا کالدرون بخواهد بازی می‌کنم. در این دیدار هم بسته به شرایط بازی کادرفنی تصمیم گرفت که من در پست‌های مختلف بازی کنم. البته اگر یک بازیکن در یک پست بازی کند خب تمرکز بیشتری می‌تواند بگذارد، ولی در هر صورت من تابع تصمیم کادرفنی هستم.

در مورد بازی با بحرین و بی‌ادبی آن‌ها هنگام پخش سرود ایران هم صحبت کنیم.

    خب کار آن‌ها که به هیچ عنوان قابل توجیه و قشنگ نبود. فرهنگ ایرانی‌ها اجازه نمی‌دهد این توهین را با توهین جواب دهند، ولی شک نکنید بی‌ادبی بحرینی‌ها را در زمین فوتبال جبران می‌کنیم. امیدوارم هواداران هم در آن بازی تنهای‌مان نگذارند. در مورد بازی هم باید بگویم خیلی شرایط مناسب نبود و نتوانستیم بازی همیشگی را انجام دهیم. امیدوارم در دیدار‌های آینده بتوانیم این باخت را جبران و به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۵۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان