//
کدخبر: ۲۲۱۵۸۱ //

بررسی شاهکار باورنکردنی ستاره جدید استقلال ؛ چهار شوت و سه گل

آقایی در این فصل از رقابت های لیگ با اینکه دقایق اندکی در زمین بازی حضور داشت، اما با این حال توانست ۴ شوت به سمت دروازه حریفان بزند که ۳ شوت او تبدیل به گل شد.

بررسی شاهکار باورنکردنی ستاره جدید استقلال ؛ چهار شوت و سه گل
به گزارش فرتاک نیوز،

سجاد آقایی مهاجم تیم فوتبال استقلال شرایط عجیبی را تجربه می‌کند. بازیکنی که دو مرتبه در این فصل از سوی استراماچونی کنار گذاشته شد، اما به قول خودش شوک استراما جواب داد. آقایی در این فصل ۴ شوت زده، که هر چهار شوت او هم در چارچوب بوده و به جز یک شوت، باقی گل شد. چرا شوت‌های آقایی انقدر دقت بالایی دارد و گل می‌شود؟

سجاد آقایی همیشه در جای درستی قرار دارد. جایی که مدافعی مزاحم شوت زدن او نشود. آقایی با یافتن شکاف دفاع حریف، دستش را بالا می‌برد و تقاضای توپ می‌کند. معمولا هم انقدر در جای خوبی ایستاده که بازیکنان به او پاس بدهند.

این اولین گل آقایی است. سجاد زمانی که متوجه توپ‌گیری فرشید اسماعیلی شد، با او تا خط دروازه حریف رفت و برای اسماعیلی راهی جز پاس دادن باقی نگذاشت. راحت‌ترین کار هم گل‌ کردن دروازه بدون دروازه‌بان بود.

در بازی استقلال با فجرسپاسی هم سجاد آقایی دستش را بالا برد، و با جایگیری درست، خیلی راحت دروازه فجر را باز کرد.

آقایی بعد از دو گل در جام حذفی، این بار گلزنی در لیگ را به کارنامه‌اش اضافه کرد. گلی که فرمولی تکراری داشت؛ از تجمع مدافعان سایپا فاصله گرفت، با بالا بردن دست خودش را به وریا نشان داد و شوتش را در شرایطی زد که هیچ کدام از مدافعان سایپا امکان بلاک آن را نداشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان