تاریخ انتشار: 1395/07/19 11:12
کد خبر: 256604

هادی طباطبایی: ایران برتری‌های زیادی نسبت به کره دارد/خط حمله تیم ملی ضعیف عمل می کنند

کارشناس فوتبال گفت: در بازی مقابل کره جنوبی هم قطعا طبق آنالیزی که کادر فنی از کره کردند، ترکیب متفاوت‌تری نسبت به بازی مقابل ازبکستان وارد میدان می‌شود.

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران فردا در چهارمین بازی مرحله گروهی انتخابی جام جهانی به مصاف کره جنوبی می‌رود. دو تیم ایران و کره که هم اکنون با کسب 7 امتیاز در رده اول و دوم جدول این گروه قرار دارند به دنبال آن هستند تا با پیروزی در این دیدار فاصله خودشان را با تیم‌های دیگر بیشتر کنند.

هادی طباطبایی ، در مورد بازی فردا تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: «حساس ترین بازی این گروه فردا بین کره و ایران برگزار می‌شود و نتیجه گیری در این دیدار خیلی برای هر دو تیم تعیین کننده است. خوشبختانه تیم ما امتیازات خوبی نسبت به کره دارد. مساله اول این است که تیم ما از نظر روحی روانی نسبت به کره‌ای ها برتری دارد. تیم ملی ما همیشه مقابل کره نتایج خوبی کسب کرد و آنها بخاطر این مساله تحت فشار هستند.»

وی ادامه داد: «کره‌ای‌ها در چند سال اخیر فوتبالیست خلاقی نتوانستند پرورش دهند ولی تیم ملی ما در حال حاضر بازیکن خلاق زیادی دارد که با یک حرکت می‌توانند تیم را به گل برسانند.»

کارشناس فوتبال در رابطه با ضعف تیم ملی در خط حمله بیان کرد: «ما در خط حمله ضعف‌های زیادی داریم اما ساختار دفاعی ما به خوبی شکل گرفت و تیم‌ها به سختی می توانند دروازه ایران را باز کنند. کی روش بیشتر مربی با تاکتیک دفاعی است و گل نخوردن برای او مهمتر از گل زدن است. به همین دلیل ما در خط حمله ضعف داریم و باید در تمرینات روی این نکته کار شود.»

طباطبایی در مورد ترکیب ایران برای بازی مقابل کره جنوبی گفت: «کی روش در سه بازی قبل در هر بازی با یک ترکیب جدید وارد زمین شد. در بازی مقابل کره جنوبی هم قطعا طبق آنالیزی که کادر فنی از کره کردند، ترکیب متفاوت‌تری نسبت به بازی مقابل ازبکستان وارد میدان می‌شود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39prmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منطق برای تیم ملی این است که زیبا بازی نکند/ مدافعان کره‌‌جنوبی با دیگر بازیکنان این تیم فاصله زیادی دارند