//
کدخبر: ۲۲۱۸۰۵ //

ادعای عجیب کونته بعد از برد برابر دورتموند

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر مدعی شد با برتری دورتموند آنها هنوز شانس صعود دارند.

ادعای عجیب کونته بعد از برد برابر دورتموند
به گزارش فرتاک نیوز،

اینتر دیشب در دیداری دشوار در خانه خود با دو گل موفق به غلبه بر دورتموند شد تا در پایان هفته سوم لیگ قهرمانان چهار امتیازی شود. آنتونیو کونته در مورد این دیدار و تغییراتی که در سیستم بازی تیمش ایجاد کرده بود، صحبت کرد.

آنتونیو کونته گفت:

    “دورتموند سیستم خود را در خط دفاعی به پنج مدافع تغییر داد، این بدان معنی است که آنها از ما می ترسیدند و می خواستند با تغییر رویکرد خود آینه سبک بازی اینتر باشند. ما برای بازی متفاوتی آماده شده بودیم، اما آمادگی کامل داشتیم. وقتی دورتموند بعد از نیمه اول به سیستم ۴-۲-۳-۱ برگشت، ما دوباره شرایط را عوض کرده و کنترل را در دست گرفتیم.

    ما آماده شده بودیم که آنها را در مناطق خاصی از زمین پرس کنیم، اما وقتی آنها سیستم خود را تغییر دادند دیگر روش ما جواب نمی داد. مهمترین موضوع که من به بازیکنانم گفتم این بود که توپ را در میانه میدان از دست ندهید، زیرا این آغازگر ضدحمله برای حریف خواهد شد.

    روبرتو گالیاردینی، نیکولو بارلا و مارسلو برزوویچ عملکرد بسیار خوبی در بخش دفاعی و هجومی داشتند. من اغلب به برزوویچ می گویم که زیاد در حملات شرکت می کند، اما او امشب بازی خوبی در هر دو فاز ارائه داد.

    بازی کردن مقابل دورتموند که تیم بسیار خوبی هستند، دشوار است. صعود برای اینتر هنوز دشوار است، اما می دانیم که زنده هستیم. وضعیت ساده ای نداریم، بازیکنانم هم خوب عمل کردند و با مصدومیت ها کنار آمدند. من بیش از همه برای بازیکنانم خوشحال هستم، زیرا در چنین شب هایی پاداش فداکاری های خود را می گیرند. ما هنوز هم بخت اول صعود نیستیم، اما باید پیروز می شدیم و این اتفاق رخ داد. سه روز دیگر با پارما بازی داریم و بنابراین باید خیلی محتاط باشیم، زیرا سخت ترین بازی ما امشب نه، که شنبه برگزار می شود.”

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۸۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان