//
کدخبر: ۲۲۲۲۶۲ //

شیری: دوست دارم بیشتر پاس گل بدهم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با شاهین شهرداری همه بازیکنان تیم متحد شدیم تا علیپور بتواند با گلزنی به شرایط ایده‌آلش برگردد.

شیری: دوست دارم بیشتر پاس گل بدهم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی شیری  با ابراز خوشحالی از برتری 5 بر صفر پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری اظهار داشت: خدارا شکر که در این بازی به یک برد پر گل دست پیدا کردیم و روند روبه‌ رشدمان ادامه پیدا کرد. تیم به این طور بردن نیاز داشت و جدا از کسب 3 امتیاز از لحاظ روحی هم شرایط‌مان بهبود پیدا کرد. جا دارد از تماشاگران خونگرم بوشهری هم تشکر کنم که در این سفر برای ما سنگ تمام گذاشتند. این در شرایطی بود که هوای شهر بوشهر خیلی شرجی بود و کمی آزارمان داد.

وی در واکنش به این مسئله که عنوان می‌شود شاهین شهرداری حریف ضعیفی مقابل پرسپولیس بوده است، یادآور شد: کاری به این مسائل نداریم و به همه حریفان خود احترام می‌گذاریم. شاهین حریفی قابل احترام برای ما بود که همه تلاش خود را در زمین کرد تا بازنده نباشد. امیدوارم این تیم در ادامه راه موفق باشد چرا که واقعا مردم بوشهر تیم شهرشان را دوست دارند.

مدافع راست پرسپولیس درباره آینده این تیم و کمتر شدن فاصله‌اش با صدر جدول عنوان کرد: تیم ما نیاز به زمان داشت که از لحاظ تاکتیکی شرایط بهتری را پیدا کند و کم‌کم این اتفاق رخ می‌دهد و ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. از هواداران می‌خواهم از این تیم حمایت کنند تا بتوانیم نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم. کاری هم به رقبای خود نداریم چرا که آنها قطعا در بازی‌های رودررو امتیاز از دست خواهند داد. باید بدون توجه به دیگر تیم‌ها بازی به بازی پیش برویم و به زودی هم به صدر جدول خواهیم رسید.

شیری در مورد نیمکت‌نشینی‌اش در چند بازی پرسپولیس و اینکه بعد از بازگشت به ترکیب تیمش بیشتر در کارهای تهاجمی شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: نیمکت‌نشینی‌ام تصمیم کادرفنی بود که به آن احترام می‌گذارم. در بازی‌های اخیر به خواسته کادرفنی بیشتر در کارهای تهاجمی شرکت کردم و خودم بسیار علاقمند به این کار بودم و پاس گل دادن را خیلی دوست دارم. امیدوارم در بازی‌های آینده بیشتر برای پرسپولیس موثر باشم.

وی با اشاره به گلزنی علی علیپور و اینکه همه بازیکنان پرسپولیس در بازی با شاهین برای گلزنی این بازیکن بسیج شده بودند، گفت: بله همین طور است. رمز موفقیت پرسپولیس در چند سال اخیر همدلی و اتحاد بازیکنانش بوده است. در بازی روز گذشته هم دیدید که همه بازیکنان برای گلزنی علیپور متحد شدند و خوشحالیم از اینکه او موفق به هت‌تریک شده و آمادگی بالایش را نشان داد. من در یک صحنه موقعیت خوبی داشتم اما گفتم توپ را به علی پاس دهم که گل بزند. همه ما مطئنیم علیپور در بازی‌های آینده گل‌های زیادی به ثمر خواهد رساند.

شیری راجع به اینکه چقدر شانس دعوت شدن دوباره به تیم ملی را دارد، گفت: من یک اردو به تیم ملی دعوت شدم که اتفاق خیلی خوبی برایم بود و دوست دارم این اتفاق دوباره تکرار شود و بتوانم در تیم ملی برای خود جایگاهی را دست و پا کنم. در این راه همه تلاشم را خواهم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۲۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان