تاریخ انتشار: 1395/07/19 12:33
کد خبر: 256568

لوگزامبورگو: گواردیولا در بازاریابی خوب است نه در مربیگری

سرمربی سابق رئال مادرید به انتقاد از پپ گواردیولا پرداخت و عنوان کرد این مربی بیشتر در بازاریابی خوب است که هدایت چه تیم هایی را بر عهده بگیرد.

لوگزامبورگو: گواردیولا در بازاریابی خوب است نه در مربیگری

و به نقل از اسپورتال، پپ گواردیولا که در بارسلونا با تیم پرستاره توانست قهرمان شود، در بایرن مونیخ جانشین هاینکس شد ولی نتوانست افتخار هاینکس در فصل قبل یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان را در 3 سال مربیگری در مونیخ تکرار کند و اکنون هدایت تیم پرستاره منچسترسیتی را بر عهده گرفته است.

واندرلی لوگزامبورگو با انتقاد از گواردیولا گفت: او در بارسلونا جام های زیادی کسب کرد ولی بارسلونا در نبود او و با هدایت انریکه نیز موفق شد به قهرمانی های زیاد دیگری برسد. بعد از آن گواردیولا به مونیخ رفت و آماده شد و زبان آلمانی یاد گرفت ولی نتوانست کاری که هاینکس در این تیم کرد و با مونیخ قهرمان اروپا شد را تکرار کند. پپ در بایرن مونیخ موفق نبود و به همین خاطر نباید در زمره بهترین مربیان او را قلمداد کرد. اگر او بتواند با منچسترسیتی قهرمان شود و بتواند این تیم را به تیم اول اروپا تبدیل کند من قانع می شوم که او بهترین مربی است ولی در غیر این صورت اینطور نیست.

لوگزامبورگو در پاسخ به این سوال که بهترین مربی جهان چه کسی است گفت: از نظر من کارلو آنچلوتی بهترین مربی جهان است. او با میلان قهرمان اروپا شد و بعدها با رئال مادرید نیز به این مهم رسید. او هر جا رفته است موفق شده است و به نظر من بهترین مربی جهان است.

این مربی برزیلی در پاسخ به این سوال که چرا از رئال مادرید اخراج شد گفت: پرس در کار تیم دخالت می کرد. در یک دیدار که ما توانستیم ختافه را با یک گل شکست دهیم، دیوید بکام از زمین مسابقه اخراج شد و در اواخر بازی ترجیح دادم رونالدو را تعویض کنم تا یک مدافع به زمین بفرستم و نتیجه را نگه دارم ولی بعد از بازی پرس به من گفت چرا این کار را انجام دادی؟ هواداران مادرید فوتبال هجومی از تو می خواهند و من نیز گفتم اگر از کار من راضی نیستید می توانید من را اخراج کنید که همین اتفاق هم رخ داد.

انتهای پیام

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyamx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان و برابری با رکورد گواردیولا