تاریخ انتشار: 1398/08/05 23:21
کد خبر: 82880

گالاتاسرای مغلوب بشیکتاش شد

بشیکتاش موفق شد در مهمترین دیدار این هفته فوتبال ترکیه مقابل گالاتاسرای پیروزی دست پیدا کند.
گالاتاسرای مغلوب بشیکتاش شد

بشیکتاش امروز در مهمترین بازی‌های هفته نهم سوپر لیگ ترکیه میزبان گالاتاسرای بود. این دیدار یکی از مهم‌ترین رقابت‌ها در کشور ترکیه به حساب می آید و هواداران دو تیم نیز حساسیت ویژه ای روی این بازی دارند.

بازی ابتدا با برتری نسبی بشیکتاش میزبان آغاز شد. آنها توانستند در دقایق ابتدایی چند موقعیت گل ایجاد کنند اما در نهایت موفق به گلزنی نشدند. در ادامه بازی کمی به تعادل کشیده شد و گالاتاسرای نیز چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف خود ایجاد کرد. در نهایت اما نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اما شرایط کمی تغییر کرد و بازیکنان بشیکتاش حلقه محاصره را روی دروازه گالاتاسرای تنگ‌تر کردند. حملات پردامنه بشیکتاش بالاخره در دقیقه ۶۹ نتیجه داد و این تیم توانست گل اول خود را وارد دروازه حریف کند. گل بشیکتاش روی حرکت زیبای کانر ارکین و پاس خوب او به مهمت ناییر و با ضربه تمام کننده این بازیکن به ثمر رسید.  در ادامه شاگردان فاتح تریم تلاش زیادی را برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند اما در نهایت این دیدار حساس با پیروزی ۱-۰ بشیکتاش به پایان رسید.

در آمار کلی مسابقه نیز تیم بشیکتاش برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت. بشیکتاش ۱۰ موقعیت گلزنی در این دیدار خلق کرد؛ این در حالی بود که گالاتاسرای تنها موفق به خلق ۴ موقعیت گلزنی در این بازی شد. همچنین بشیکتاشی ها در این بازی ۷ کرنر را روانه دروازه گالاتاسرای کرد و در سمت مقابل شاگردان فاتح تریم صاحب هیچ کرنری در طول این مسابقه نشدند.

همچنین بسیاری گمان می کردند که مانند بازی‌های گذشته این دو تیم در دیدار امشب نیز شاهد یک بازی پر برخورد، پر خطا و با کارت های فراوان باشیم اما این اتفاق به آن شکل که همه انتظارش را داشتند رخ نداد و داور مسابقه تنها ۵ کارت زرد را در طول بازی به بازیکنان دو تیم داد.

بشیکتاش با پیروزی در بازی امشب ۱۲ امتیازی شد و به رتبه هشتم جدول صعود کرد. در سمت مقابل گالاتاسرای ۱۳ امتیازی باقی ماند و در رتبه هفتم جدول قرار گرفت. آلانیا اسپور هم اکنون با ۱۸ امتیاز صدرنشین جدول سوپرلیگ ترکیه است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7rlp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقصد عجیب زلاتان مشخص شد