//
کدخبر: ۲۲۲۵۴۳ //

وقتی استرا طلسم شکن می شود ؛ سرمربی استقلال از شفر و منصوریان پیشی گرفت

استراماچونی در هفته های اخیر توانسته نتایج خوبی با استقلال بگیرد تا طلسم ناکامی های نیم فصل سالهای اخیر آبی پوشان را بشکند.

وقتی استرا طلسم شکن می شود ؛ سرمربی استقلال از شفر و منصوریان پیشی گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از مشکلات سالهای اخیر استقلال که نقش پررنگی هم در ناکامی این تیم برای رسیدن به قهرمانی داشت، نتایج ضعیف آبی پوشان در هفته های ابتدایی فصل و حتی ادامه یافتن این نتایج تا نیم فصل بوده است. زیر نظر شفر و منصوریان استقلال در نیمه های دوم فصل عملکرد فوق العاده ای داشت و چه از لحاظ امتیازگیری و چه به لحاظ عملکرد فوق العاده کار کرد اما نتایج ضعیف نیم فصل اول باعث شد که آنها در مسیر قهرمانی قافیه را به پرسپولیس ببازند. شروع بد استقلال با استراماچونی باعث ایجاد این نگرانی بین آبی ها شد که با این مربی ایتالیایی هم قرار است که چنین اتفاقی تکرار شود و استقلال با از دست دادن امتیازات زیاد در نیم فصل اول، از کورس قهرمانی جا بماند و در نیم فص دوم هم نتواند آن را جبران کند.

با این حال، بعد از ناکامی در هفته های ابتدایی که استقلال در ۵ هفته تنها توانست ۳ امتیاز بگیرد، موتور استقلال با استراماچونی روشن شده و این تیم توانسته در سه هفته اخیر هر ۹ امتیاز کامل بازی هایش را کسب کند تا امیدواری ها نسبت به نزدیک شدن استقلال به صدر قوت بگیرد. گرفتن ۱۲ امتیاز در هشت هفته ابتدایی لیگ، رکوردی بود که شفر و منصوریان نتوانسته بودند به آن دست یابند و از این نظر استراماچونی بهترین مربی سالهای اخیر استقلال در شروع فصل بوده است. عملکرد خوب استقلال در هفته های اخیر باعث شده که این تیم در جمع مدعیان باقی بماند و با توجه به اینکه هنوز در ابتدای فصل هستیم، فرصت زیادی داشته باشد که اختلاف امتیاز خود با دیگر مدعیان را جبران کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان