//
کدخبر: ۲۲۲۷۱۳ //

خبر فوق العاده برای استقلالی ها

اضافه شدن روزبه چشمی به ترکیب آبی پوشان پایتخت نتایج بسیار مثبتی به دنبال داشته است.

خبر فوق العاده برای استقلالی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

روزبه چشمی در تابستان تا آستانه جدایی با آبی پوشان پایتخت پیش رفت اما در نهایت بعد از کش و قوس های زیاد قراردادش را تمدید کرد و در تیم ماندنی شد.

این بازیکن باتجربه و تاثیر گذار ۴ بازی آغازین فصل را از دست داد و همین کافی بود تا استقلال بدترین نتایج خود را در این چهار بازی به دست آورد و تنها ۲ امتیاز کسب کسب کند.

با آمدن روزبه چشمی به کلی شرایط استقلال تغییر کرده و در ۴ دیدار اخیر آبی پوشان ۱۰ امتیاز کسب کرده اند.

بازگشت چشمی به خط دفاعی استقلال دو تغییر مثبت به دنبال داشته است؛ نخست اینکه استقلال استحکام لازم را با این بازیکن ملی پوش به دست آورده و دیگر خبر از اشتباهات سلسه وار نیست و دوم اینکه خط دفاعی آبی پوشان تجربه لازم را هم پیدا کرده است.

با جدایی بازیکنان باتجربه مثل سید مهدی رحمتی و خسرو حیدری و پژمان منتظری و اضافه شدن چند بازیکن جوان خلا تجربه در آّبی پوشان به شدت احساس می شد. با بازگشت روزبه چشمی استقلال باتجربه تر از قبل هم شده است و این بازیکن کمک زیادی به تیم در ادامه فصل خواهد کرد.

استقلال با سه پیروزی که اخیر در لیگ برتر به دست آورده شرایط بحرانی خود را کاملا پشت سر گذاشته است و با روحیه بسیار خوبی به مصاف تراکتور سازی تبریز خواهد رفت. روزبه چشمی مشکلی برای حضور در این دیدار ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان