//
کدخبر: ۲۲۲۷۲۲ //

پاسخ قاطع سرمربی بارسلونا به انتقادات تراشتگن

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در مورد مصاحبه اخیر مارک آندره تراشگن صحبت کرد.

 پاسخ قاطع سرمربی بارسلونا به انتقادات تراشتگن
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از دیدار برابر اسلاویاپراگ که با برتری خفیف و دشوار بارسلونا همراه شد، دروازه بان آلمانی بارسلونا تلویحا به انتقاد از شرایط تاکتیکی این تیم پرداخته و مدعی شد برخی موارد باید در رختکن مطرح شوند. حالا ارنستو والورده در نشست خبری پیش از بازی فردا شب برابر وایادولید، در مقام پاسخگویی برآمده و از تیم خود دفاع کرده است.

ارنستو والورده گفت: "وقتی بازی ها به پایان می رسند، همه درباره آنچه در زمین مسابقه اتفاق افتاده است نظراتی دارند. اما این افکار باید درون باشگاه و رختکن، نه به صورت عمومی حل و فصل شود. وقتی بازی به پایان رسید، تصور مردم تنها دقایق پایانی است و آنها درباره کل بازی فکر نمی کنند.

در نیمه اول بازی برابر اسلاویاپراگ ما دو یا سه موقعیت برای گلزنی داشتیم، آنها حمله کردند و ما نیز همین کار را انجام دادیم. در نیمه دوم، آنها به یک گل زودهنگام دست یافتند، اما ما توانستیم در پایان نتیجه مورد نظر خود را به دست آوریم. بازیکنان اسلاویا ما را تحت فشار قرار دادند، اما اگر همانند بازی با ایبار که بارسلونا 1-4 پیروز شده بود، پیروز می‌شدیم، دیگر چنین صحبت هایی مطرح نمی شد. این فوتبال بوده و این مسائل طبیعی است، شما در مقابل برخی تیم ها تحت فشار قرار می گیرید و اگر نتیجه نگیرید این تبدیل به موضوع مهمی می شود."

دیدار برابر وایادولید: "آنها عملکرد موفقی داشته‌اند و برابر تیم های بزرگ نتایج خوبی کسب کرده اند. بازی سال گذشته برابر این تیم پیچیده بود، اما ما بعد از استراحت این هفته امید زیادی داریم. من انتظار دارم وایادولید مانند دیدار های اخیر با استحکام و نظم بازی کند."

شرایط ساموئل اومتیتی: "ما صبر خواهیم کرد تا تمرین امروز تمام شود. اومتیتی دیروز جدا از گروه تمرین کرد و من فکر می کنم بازی کردن برای او دشوار باشد. ممکن است تغییرات دیگری نیز رخ دهد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان