تاریخ انتشار: 1398/08/08 10:55
کد خبر: 82607

سرمربی اینتر رکورد استراماچونی را شکست

سرمربی مشهور اینتری ها با برد دیشب برابر برشا در هفته دهم سری A آخرین رکورد به جامانده از سرمربی این روزهای استقلال در نراتزوری را شکست.
سرمربی اینتر رکورد استراماچونی را شکست

 آندره آ استراماچونی در مقطعی که هدایت اینتر را در دست گرفت رکوردی عالی از خود در 10 بازی ابتدایی به جا گذاشت که این رکورد شب گذشته توسط آنتونیو کونته شکسته شد تا این موضوع مورد توجه رسانه های منتسب به باشگاه اینتر قرار بگیرد.

فصل 2013-2012 استراماچونی وقتی جانشین کلودیو رانیری شد تا اینتر را از بحران نجات دهد، در ده بازی ابتدایی خود صاحب 7 برد متوالی مقابل تیم هایی مثل پسکارا، کیه وو، تورینو، میلان، بولونیا ، یوونتوس و... شد تا امیدها به بیدار شدن افعی ها افزایش پیدا کند اما این امید با توقف آنها در برگامو مقابل آتالانتا از بین رفت تا اینتر استراماچونی اسیر بحران مصدومیت ها شود و در نهایت فصل را در جایگاه نهم سری A به پایان برساند.

شش سال بعد از این رکورد که برای سومین بار در تاریخ باشگاه به ثبت رسیده بود، نوبت به آنتونیو کونته مشهور رسید تا در ده بازی ابتدایی خود در سری A به هشت برد برسد و از سرمربی این روزهای استقلال پیشی بگیرد. برد شب گذشته نراتزوری در مصاف با برشا هم اینتر را به صدر رساند هم رکورد استراماچونی را به تاریخ سپرد تا هر روز بر میزان محبوبیت کونته نزد تیفوسی های اینتر افزوده شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6pvp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اخطار کونته نسبت به عملکرد موراتا