تاریخ انتشار: 1398/08/08 11:32
کد خبر: 82602

میزبانی عراق از ایران و بحرین در هاله ای از ابهام

رسانه عراقی با اشاره به آغاز تحرکات گسترده دو رقیب آتی این کشور در مقدماتی جام جهانی 2022 از ابهام در میزبانی بصره در این دو بازی خبر داد.
میزبانی عراق از ایران و بحرین در هاله ای از ابهام

تظاهرات و اغتشاشات روزهای گذشته در عراق، اتفاقات ورزشی در سطح این کشور را نیز تحت الشعاع قرار داده است تا جایی که فدراسیون فوتبال عراق در آستانه سومین شوک از سوی مجامع بین المللی قرار دارد.

بعد از این که کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی جوانان این قاره در شهر کربلا را باز پس گرفت نوبت به اتحادیه فوتبال کشورهای عرب رسید تا میزبانی نیروی هوایی عراق از مولودیه الجزایر را به حالت تعلیق درآورده و برگزاری این بازی در جام باشگاه های عرب را به زمان دیگری موکول کند.

در سومین شوک حالا رسانه های عراقی از ورود فیفا به مساله میزبانی این کشور در مقدماتی جام جهانی 2022، با آغاز تحرکات جدی ایران و بحرین خبر می دهند. الکره العراق نوشت فدراسیون های ایران و بحرین دو رقیب آتی و مهم عراق در مقدماتی جام جهانی در تلاش برای خارج کردن بازی از شهر بصره هستند و از ورود مقامات فیفا به این موضوع خبر داد.

پیش از این رئیس فدراسیون فوتبال عراق با افزایش نگرانی های طرفداران این کشور از مساله میزبانی بصره مدعی شد در سفر به تهران هیچ کدام از مقامات ایرانی درخواست خارج شدن بازی از بصره را ندادند ضمن این که میزبانی تیم ملی این کشور در بازی های قبلی نیز به تایید فیفا رسیده است.

255

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zran

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ماموریت سخت عراق برای تیم ملی ایران