تاریخ انتشار: 1398/08/08 21:41
سرمربی رایکا بابل؛
کد خبر: 82543

باباگل‌زاده: از هواداران و مردم بابل عذرخواهی می‌کنم/ هرچه داشتیم را به کار گرفتیم

رایکا بابل در هفته دهم لیگ یک مقابل نیرو زمینی تهران بانتیجه ۱-۰ شکست خورد.

باباگل‌زاده: از هواداران و مردم بابل عذرخواهی می‌کنم/ هرچه داشتیم را به کار گرفتیم

محمد باباگل‌زاده سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل درخصوص بازی با نیرو زمینی گفت: وضعیت ما زیاد در این بازی جالب نبود. بچه های ما هر چه در توان داشتند گذاشتند.  مسئولین باید بیشتر به باشگاه برسند. تنها به اینجا آمدیم تا از فوتبال شهرمان دفاع کنیم، متاسفانه نشد و شرمنده‌ی هواداران شدیم، امیدوارم هر چه زودتر مدیریت و مالکین فکری به حال باشگاه بکنند. بچه ها امروز از جان مایه گذاشتند، اما فوتبال است و هزار اتفاق.

وی افزود: همچون بازی های قبل که با بدشانسی و ناداوری و مشکلات زیاد بازی ها را باختیم، این بازی نیز همانگونه شد؛ تیم حریف برتری نسبت به ما نداشت و تیم ما روی یک اتفاق گل خورد. هر چه تلاش کردیم موفق نشدیم و امیدوارم هرچه زودتر مسئولین شهری و مدیریت باشگاه وضعیت باشگاه را مشخص کنند. انشالله مدیریت باشگاه یک مربی بیاورند که بتواند تیم را نجات دهد و امیدوارم فوتبال بابل به جایگاه اصلی اش برگردد.

باباگل‌زاده خاطر نشان ساخت: جایگاه فوتبال بابل این نیست که در رده شانزدهم و پانزدهم باشد. ما دو سال پیش حرف اول را در لیگ یک می زدیم، با آن مسائلی که پیش آمد نتوانستیم به لیگ برتر برویم. امیدوارم هر چه زودتر وضعیت باشگاه، بازیکنان و به خصوص مربی مشخص شود، تیم حریف امروز شش نفر کادر داشت، من به تنهایی باید بازیکنان را ارنج می کردم و تمرین دادم و گرم می کردم که بسیار سخت بود.

سرمربی رایکا در خاتمه اظهار داشت: امیدوارم که فوتبال ما دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگردد؛ واقعا ما مربی و فوتبالیست از بابل زیاد داریم، امیدوارم این تیم به لیگ برتر صعود کند، با مدیریت بهتر، اسپانسر خوب و حمایت مسئولین.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdbjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقوی: به دنبال بهانه آوردن نیستم اما مصدومیت دژاگه روی روند بازی تاثیر گذاشت