//
کدخبر: ۲۲۳۱۳۱ //

تغییرات کالدرون برای دیدار با ماشین سازی

با توجه به درخشش وحید امیری و علی علیپور در مقابل شاهین، شاید تنها موضوعی که بتواند ترکیب آن ها را تغییر دهد، مصدومیت امیری باشد.

تغییرات کالدرون برای دیدار با ماشین سازی
به گزارش فرتاک نیوز،

گابریل کالدرون در بازی با شاهین بوشهر، براندائو جونیور را نیمکت نشین کرد و به زوج امیری – علیپور بازی داد. این دو در برابر تیم بوشهری ۴ گل به ثمر رساندند تا بهترین عملکرد این فصل پرسپولیس را ثبت کرده باشند. آن هم در شرایطی که پست تخصصی امیری وینگر چپ است و علیپور هم از لیگ هفدهم به نوک خط حمله منتقل شده است.

همین درخشش سبب شد تا خیال کالدرون پس از مدت ها نسبت به زوج خط حمله راحت شود اما مصدومیت امیری همه چیز را بار دیگر به هم ریخت. پس از تعویض در بین دو نیمه، او در تمرینات گروهی نیز شرکت نکرد و حالا احتمال دارد در بازی با ماشین سازی از ابتدا به میدان نرود. این ستاره خرم آبادی در بازی جام حذفی مقابل سبزپوشان تبریزی گلی سه امتیازی به ثمر رساند و در لیگ شانزدهم نیز برابر این تیم گلزنی کرده است.

اما در صورتی که آسیب دیدگی امیری تا پایان امروز برطرف شود، او به همراه علیپور در خط حمله پرسپولیس نقش آفرینی خواهد کرد. در غیر این صورت، امیر روستایی و مهدی ترابی دو گزینه دیگر کالدرون هستند. شاید اگر محرومیت فرشاد احمدزاده و مصدومیت مهدی عبدی نبود، این دو نیز گزینه بازی در ترکیب اصلی می بودند. نکته دیگر این که با توجه به اظهارات کالدرون، بعید به نظر می‌رسد براندائو جونیور فعلا به ترکیب برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان