تاریخ انتشار: 1398/08/09 21:59
کد خبر: 82397

سرمربی تیم پیکان: برای جبران خاطره تلخ به سیرجان آمدیم

سرمربی تیم پیکان با اشاره به اینکه در حال حاضر نمی‌شود روی عملکرد جلالی نظر داد گفت: امیدوارم خاطره تلخ شکست مقابل گل‌گهر را جبران کنیم.
سرمربی تیم پیکان: برای جبران خاطره تلخ به سیرجان آمدیم

حسین فرکی سرمربی تیم پیکان در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: امروز سیرجان حضورش در لیگ برتر باعث شده در خدمت این مردم باشیم و بازی فردا سخت است.

وی با بیان اینکه ما شاهد نتایجی بودیم که تیم‌ها از این هفته به بعد این آمادگی پیدا کردند گفت: تیم‌ها شناختی نسبت به هم پیدا کردند و هشت هفته گذشته تیم‌ها خوب آنالیز می‌کنند.

سرمربی تیم پیکان با اشاره به اینکه شرایط سخت است و بازی بسیاری سختی داریم افزود: ما توجهی به جدول نداریم چون هر چیزی در هر لحظه ممکن است تغییر کند با گل‌گهر دوستانه در تهران بازی کردیم اما فردا نگاهمان به عملکرد خودمون هست و یک حریف سخت داریم.

وی با تاکید بر اینکه تیم گل‌گهر بازیکنان لیگ برتری دارد عنوان کرد: نتایجی که تا امروز گل‌گهر کسب کرده شاید واقعی نباشد اما آن چیزی تا الان اتفاق افتاده و قرار است افتاد بیافتد بستگی به شرایط دارد، ما نیز تمریناتی پیش‌بینی کردیم که به دلیل شرایط جوی نتوانستیم آنچه می‌خواستیم انجام دهیم و امیدواریم فردا پیروز از زمین خارج شویم اما همه چیز را باید به فردا و بعد سوت پایان بازی موکول کنیم.

فرکی در پاسخ به اینکه عملکرد آقای جلالی را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: در حال حاضر نمی‌شود روی عملکرد جلالی نظر داد در بازی اول در برابر سپاهان قرار گرفت که مدعی قهرمانی است آنچه صحبت کردیم مربوط به دوره وینگو بگوویچ بوده است این طبیعی است یک مربی تا جایی شرایط کارش ایده‌آل بوده و همیشه محکوم است جدا شود تفکرات جلالی نیازمند زمان است.

سرمربی تیم پیکان در پاسخ به این سوال که آیا فردا برای جبران شکست تلخ بازی گل‌گهر و سپاهان که آن زمان شما سرمربی آن بودید به سیرجان آمدید تصریح کرد: امیدواریم آن خاطره تلخ را جبران کنیم آنچه به‌عنوان خاطره تلخ یاد کردید در آن مقطع 15 ساعت منتظر پرواز بودیم ما در آن روز به شرایط باختیم تیمی که استراحت نکرده و خسته به میدان می‌رود حق آن باخت است، همان سال بر خلاف جام حذفی، قهرمان لیگ شدیم؛ به هر حال در جایی که مطمئن هستید شکست می‌خوریم و این از قشنگی فوتبال است.

وی اعنوان کرد: گل‌گهر مهره‌های خوبی دارد و نیازمند زمان است تا قابلیت فنی خود را نشان دهد نتیجه و پیروزی هم ‌می‌تواند روحیه و عملکرد بهتری برای تیم بوجود آورد ما هم در گذر شناخت تیمی هستیم در جایی دستمان خالی‌تر است و در آینده امیدواریم کسری امتیاز خود را جبران کنیم  و در آینده جایگاه بهتری داشته باشیم.

فرکی در پایان تاکید کرد: آنچه مهم است این است که هواداران به ورزشگاه بیایند و لذت ببرند و ما تلاش می‌کنیم یک بازی خوب ارائه دهیم، این یک حس خوب به ما می‌دهد و اگر در این شرایط شکست هم بخوریم چیزی تغییر نمی‌کند و زندگی ادامه دارد اگر پیروز هم شویم مغرور نمی‌شویم همیشه یک مسیر نشاط‌آور دنبال می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jpej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل ریحان در شهر خود غریب است