تاریخ انتشار: 1395/07/19 17:39
کد خبر: 256500

مدیر رسانه‌ای تراکتور: ویلیامز هم بازی ایران و ازبکستان را سوت زد و هیچ اتفاقی نیافتاد!

مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی در واکنش به انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور دیدار تیمش برابر سایپا عنوان کرد هفته پیش نیز ویلیامز دیدار ایران و ازبکستان را سوت زد و هیچ اتفاقی رخ نداد.
مدیر رسانه‌ای تراکتور: ویلیامز هم بازی ایران و ازبکستان را سوت زد و هیچ اتفاقی نیافتاد!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علیرضا فغانی که بعد از دیدار جنجالی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در هفته پایانی لیگ چهاردهم برای سرخ‌پوشان تبریزی قضاوت نکرده بود، قرار است بازی این تیم برابر سایپا را سوت بزند.

بدون شک اتخاذ چنین تصمیمی می‌تواند باعث ایجاد حواشی فراوانی در بازی سایپا و تراکتورسازی شود.

"سیامک قلیچ‌خانی" مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی تبریز در واکنش به انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت دیدار تیم‌های سایپا و تراکتورسازی اظهار داشت: من نمی‌توانم نسبت به این موضوع صحبت کنم و بهتر است سرپرست و مدیرعامل باشگاه در این خصوص اظهار نظر کنند.

وی در عین حال افزود: نمی‌توانیم قبل از چیزی که هنوز اتفاقی نیافتاده اعتراضی کنیم؛ به هر حال این اتفاق در دیدار ایران و ازبکستان نیز رخ داد و بنیامین ویلیامز داور جنجالی دیدار ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا، این بازی را سوت زد و هیچ اتفاقی هم رخ نداد.

مدیررسانه‌ای تراکتورسازان همچنین درباره واکنش‌های احتمالی هواداران و جریمه شدن باشگاه گفت: ما در این بازی میهمان هستیم، بنابراین امنیت و سایر مسائل بر عهده تیم حریف می‌باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lp7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی تیم ملی فوتبال جوانان برابر تیم لیگ برتری سایپا