//
کدخبر: ۲۲۳۵۴۷ //

اعتراف جنجالی ستاره پرسپولیس

مهاجم پرسپولیس حسرت بزرگ هفته را برای هواداران تیمش با ضربه چیپ باورنکردنی به نام خود ثبت کرد.

 اعتراف جنجالی ستاره پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

علی علیپور که بعد از هت تریک هفته گذشته مقابل شاهین بوشهر توانسته بود از انتقاداتی که علیه او طی این فصل شکل گرفته بود فاصله بگیرد، با تصمیم باورنکردنی و عجیب خود در صحنه مربوط به پنالتی ثانیه‌های پایانی بار دیگر در سیبل انتقادات قرار گرفت.

علیپور که بعد از جدایی مهدی طارمی توانسته بود مهاجم شماره یک سرخپوشان لقب گیرد و البته در این مدت علیرغم تمامی انتقادات گل‌های سرنوشت سازی به نام خود برای پرسپولیس ثبت کرده بود، در نهایت اما فصل جدید را با حواشی زیادی استارت زد. ماجرا از جایی شروع شد که او به خاطر درخواست برای جدایی، مدت‌ها از تمرینات گروهی و آماده سازی پیش فصل دور ماند. در نهایت اما این بازیکن به اردوی سرخپوشان اضافه شد ولی ناکامی در گلزنی طی هفت هفته ابتدایی انتقادات را متوجه مهاجمی کرد که با پیراهن شماره ۷۰ گل‌های حساسی به ثمر رسانده بود که از آخرین گل‌های ویژه او می‎توان به گل در دوحه مقابل السد که سهم زیادی در صعود تیم به فینال آسیا داشت و همچنین فینال جام حذفی که باعث شد آنها بعد از مدت‌ها قهرمانی در این رقابت را جشن بگیرند، اشاره کرد.

اما علیپور با چیپ کاملا چیپ خود همه چیز را علیه خود کرده بود؛ این در حالی بود که این بازیکن پیش از این بعد از آخرین ضربه چیپ خود مدعی شده بود که هرگز چنین اقدامی را صورت نخواهد داد.

علیپور در جام حذفی فصل گذشته و در تقابل با پدیده، بعد از اینکه بهنام برزای در ضربه پنالتی حرکت تحریک آمیزی علیه هواداران پرسپولیس داشت، ضربه پنالتی خود را به شکل چیپ وارد دروازه حریف کرد تا پاسخ این کری را بدهد. هرچند همان ضربه نیز به شکلی پرریسک وارد دروازه میلاد فراهانی، دروازه بان وقت پدیده کرده بود (به شکلی که خیلی‌ها مدعی شده بودند اگر دروازه بان پدیده از نظر آمادگی ذهنی خود را مهیای برگشت و واکنش دوباره می‌کرد، شاید مهار آن ضربه دور از ذهن نمی‌شد) در پایان بازی در صفحه رسمی خود به توضیح این ضربه پرداخت. علیپور نوشت که هرگز دوست نداشته که چنین ضربه‌ای را به ثمر برساند و تنها در پاسخ به کری بهنام برزای این اقدام را صورت داده و “دیگر حتی در تمرینات هم ضربه پنالتی چیپ نخواهد زد”. با این حال در بازی با ماشین سازی، علیپور در شرایطی که مدعیان در این هفته (تراکتور، سپاهان و شهرخودرو) متوقف شده بودند، با یک تصمیم باورنکردنی ضربه چیپ خود را به بدترین شکل ممکن تقدیم حامد لک کرد. ضربه‌ای که اکنون پرسپولیس و با پایان هفته بیشتر حسرت آن را خواهد خورد چرا که می‌توانست این تیم را به رده دوم جدول و یک امتیازی صدر برساند.

01448128

علیپور اما با خلف وعده بزرگ و رسمی خود تمام خاطرات شیرینی که برای پرسپولیس و هواداران این تیم ساخته بود را بر باد داد و باعث شد تا آنها در یکقدمی صدر این شانس بزرگ را پس بزنند.

موضع کالدرون؛ او پنالتی نمی‌زند

کالدرون مثل رفتار گذشته خود اینبار هم پشت بازیکن خود در نیامد و حملاتی تند را متوجه بازیکنی کرد که طی همین فصل هم با سه گل زده و دو پاس گل نقش پررنگی در جایگاه تیم داشته است. سرمربی آرژانتینی همانند همان لحنی که درباره جونیور براندائو داشت، اینبار علیه علیپور موضع گرفت و ضمن جملاتی تند مدعی شد که او هرگز در تیمش پنالتی نخواهد زد. موضعی که برانکو ایوانکوویچ نیز در زمان هدایت پرسپولیس درباره مهدی طارمی اعلام کرده بود اما خیلی زود تابع تصمیمات درون تیمی تیمش شد و همین مساله عاملی شد تا جو در اردوگاه سرخ همواره به شکلی باشد که آنها به دنبال موفقیت‌های بزرگتر پیش بروند. باید دید علیپور در این شرایط علیرغم حمایتی که از سوی بزرگان تیم و هم‌تیمی‌هایش داشته، قادر خواهد بود از این بحران عبور کند یا خیر و البته نباید از یاد برد که او با بزرگترین خلف وعده خود بزرگترین ضربه روحی را به خود وارد کرده است و در دام این اتفاق افتاده.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۵۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان