//
کدخبر: ۲۲۳۵۴۸ //

شاید با دو تیم مختلف در دو جام بازی کنیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که با ایده حضور همزمان تیمش در دو جام اتحادیه و جام باشگاه های جهان مخالفتی ندارد اما تاکید کرد که بازیکنان اصلی اش در جام باشگاه های جهان به میدان خواهند رفت.

شاید با دو تیم مختلف در دو جام بازی کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 قرمزها که فصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ شدند، ماه آینده باید در جام باشگاه های جهان به میدان بروند؛ این در حالی است که آنها بعد از پیروزی دراماتیک مقابل آرسنال، باید یک روز پیش از اولین بازی شان در جام باشگاه های جهان، در جام اتحادیه مقابل استون ویلا قرار بگیرند.

کلوپ که پیش از این گفته بود ممکن است از ادامه حضور در جام اتحادیه انصراف بدهند، اکنون راه حلی دیگری برای تقویم فشرده تیمش ارائه کرد.

او به خبرنگاران گفت:" ما پیش از این، در این مورد صحبت کردیم. ما باید این کار را می کردیم زیرا زمان زیادی برای تصمیم گیری نداریم. هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است اما ممکن است زمانی که در قطر هستیم، تیم در جام اتحادیه بازی کند. با دو تیم مختلف بازی می کنیم. ما نمی توانیم هیچ یک از بازیکنان اصلی مان را برای جام اتحادیه در خانه بگذاریم. ما در دوره ای بسیار شلوغ، دو بازی در قطر داریم.

ما نمی توانیم با 11 بازیکن به قطر برویم و بگوییم که این 11 بازیکن، دو بازی انجام بدهند و بقیه بازیکنان در انگلیس مقابل استون ویلا قرار بگیرند. ما باید تصمیم بگیریم و تصمیم خواهیم گرفت اما هنوز این کار را نکردیم."

01446939

کلوپ همچنین برنامه ریزی فشرده رقابت های باشگاهی و ملی را زیر سوال برد و گفت:" بیایید نگاهی به برنامه ریزی آنها بیندایم.

لیگ برتر، عجب رقابت هایی، خیلی عالی. سپس جام اتحادیه، رقابت هایی جذاب؛ بازی چهارشنبه شب عجب دیداری بود. اما در پایان ژانویه، بعد از برنامه شلوغ در دسامبر، دو نیمه نهایی داریم. ما در ماه های فوریه، مارس و آوریل، رقابت های جام حذفی را در روزهای پایانی هفته داریم.

من چهار سال اینجا هستم و از قبل در مورد این رقابت ها می دانستم و مردم در مورد آن بحث می کردند. شرایط در اینجا متفاوت است. انگلیس تنهایی کشوری است که کسی نمی خواهد به ساختار رقابت های آن دست بزند. هیچ کسی واقعا نمی خواهد در مورد آن بحث کند."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۵۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان