تاریخ انتشار: 1398/08/11 08:36
کد خبر: 82240

ذوب‌آهن برد تا منصوریان ماندنی شود

تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی برابر شاهین بوشهر به اولین پیروزی خود در لیگ برتر دست یافت که در وضعیت بحرانی قرار داشت و کمی از این وضعیت خارج شد.
ذوب‌آهن برد تا منصوریان ماندنی شود

در آخرین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان شاهین شهرداری بوشهر قعر جدولی بود و در پایان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد.

سبز‌پوشان که در 8 هفته گذشته رنگ برد را ندیده بودند و 4 شکست و 4 تساوی در کارنامه خود ثبت کرده بودند، تحت فشار‌های زیادی قرار داشتند و چاره‌ای جز کسب 3 امتیاز در این دیدار خانگی نداشتند.

شاگردان منصوریان در نیمه اول بازی بهتری نسبت به شاهین انجام دادند اما در خلق موقعیت گل‌زنی زیاد موفق ظاهر نشدند و روی اشتباه مدافع شاهین به یک ضربه پنالتی دست پیدا کردند که میلاد فخر‌الدینی با گل کردن آن، سبز‌پوشان را برنده به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم اما شاهین بوشهر که برای جبران گل خورده به میدان آمده بود، کمی از لاک دفاعی خارج شده و به دنبال رسیدن به گل تساوی بود؛ همین موضوع سبب شده بود ذوب‌آهن راحت‌تر در خط حمله عمل کند و فرصت بیشتری برای گلزنی داشته باشد.

حضور محمد‌رضا خلعتبری نیز در نیمه دوم خط حمله ذوبی‌ها را قدرتمند‌تر کرد و این تیم توانست موقعیت‌های گلزنی خطرناکی را روی دروازه شاهین ترتیب دهد که در یکی از آن‌ها ارسلان مطهری با قیچی برگردان گل دوم ذوب‌آهن را به ثمر رساند و در صحنه‌ای دیگر تیرک دروازه شاهین توسط حدادی‌فر به لرزه در آمد.

به این ترتیب شاگردان منصوریان با نتیجه 2 بر صفر شاهین بوشهر را شکست دادند و 7 امتیازی شدند؛ ذوب‌آهن با وجود این برد در جدول رده‌بندی در جای چهاردهم باقی ماند اما به هفته‌های آینده امیدوار شد.

یکی از نکات این بازی عملکرد منصوریان برای ذوب‌آهن بود، سرمربی ذوب‌آهن که آخرین فرصت کسب پیروزی در لیگ را داشت با کسب 3 امتیاز همچنان روی نیمکت سبز‌پوشان باقی ماند تا در هفته‌های آینده نتیجه اعتماد هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن را بدهد.

از دیگر نکات مثبت این بازی برای ذوب‌آهن حضور گلر جوان و سوم این تیم یعنی معراج اسماعیلی‌فر در دروازه بود که با کلین شیت نیز همراه بود؛ همچنین ذوبی‌ها برای اولین‌بار در این فصل از حریف خود پیش افتادند و توانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

ذوب‌آهن در هفته دهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه 17 آبان ماه باید در تبریز به مصاف ماشین‌سازی برود و امیدوار است بتواند به دومین برد خود دست پیدا کند؛ این در حالی است که ماشین‌سازی در هفته نهم و در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را با تساوی متوقف کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8xzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع ذوب‌آهن: جایگاه اصلی تیم ما اینجای جدول نیست