تاریخ انتشار: 1398/08/11 11:16
کد خبر: 82226

آساموا به بازی مقابل بولونیا نمی‌رسد

در حالی که دفاع چپ تیم فوتبال اینتر به بازی خارج از خانه مقابل بولونیا نمی‌رسد، هم‌تیمی ایتالیایی او در فهرست بازیکنانی که همراه با تیم سفر کرده‌اند قرار گرفته است.
آساموا به بازی مقابل بولونیا نمی‌رسد

 به نقل از نشریه کوریره دلواسپورت، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر فهرست بازیکنان این تیم را برای مصاف خارج از خانه امروز (شنبه) مقابل بولونیا اعلام کرد کرد که در این فهرست نام کوادوو آساموا دیده نمی‌شود.

کونته تصمیم گرفته به مدافع غنایی‌اش استراحت بدهد تا او را برای مصاف حساس سه‌شنبه شب در خانه بوروسیا دورتموند در دور برگشت از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده نگه دارد.

آساموا سابقه بدی در زمینه مصدومیت زانو دارد و به همین دلیل بخش زیادی از فصل 15-2014 را از دست داد. با این حال او اکنون مصدوم نیست و کونته صرفاً محض احتیاط به او استراحت داده تا بازی مقابل دورتموند را از دست ندهد، مسابقه‌ای که نتیجه آن می‌تواند تأثیر بسزایی در صعود یا حذف اینتر از لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. با این ترتیب کریستیانو بیراگی جای این بازیکن 30 ساله را در سمت چپ خط دفاعی اینتر پر خواهد کرد.

در همین حال اما خبرهایی خوبی هم به گوش کونته رسیده است، اینکه استفانو سنسی هافبک ایتالیایی که مدتی مصدوم بود آماده شده و می‌تواند به خانه بولونیا سفر کند. سنسی از شب باخت 2 بر یک اینتر مقابل یوونتوس در ماه گذشته که دچار مصدومیت عضلانی، خانه‌نشین بوده است. او از زمان ترک ساسولو و پیوستن به اینتر در تابستان سال جاری، برای نراتزوری سه گل زده و 4 پاس گل داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zend

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تدسکو از سرمربیگری تیم فوتبال شالکه اخراج شد