//
کدخبر: ۲۲۳۷۳۰ //

آقای گل سابق استقلال: کالدرون می‌خواهد مانند مورینیو رفتار کند

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: سیستم ۲-۵-۳ استراماچونی با سیستم دوران ما تفاوت زیادی دارد و آبی‌پوشان این روز‌ها به تیمی دوست داشتنی تبدیل شده‌اند.

 آقای گل سابق استقلال: کالدرون می‌خواهد مانند مورینیو رفتار کند
به گزارش فرتاک نیوز،

آرش برهانی درباره برتری ۴ بر ۲ استقلال مقابل تراکتور در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: پیش از آغاز فصل صحبت‌هایی انجام دادم و گفتم استقلال تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جدید باید در فضای استقلال جا بیفتند تا هماهنگ‌تر شوند.

 تیمی که ۷۰، ۸۰ درصد آن تغییر کرده و تنها سه، چهار بازیکن از فصل گذشته در ترکیب قرار دارند. وریا غفوری، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و یکی دو بازیکن دیگر از سال گذشته باقی مانده‌اند. داریوش شجاعیان هم بازیکن فصل گذشته بود که متأسفانه مصدوم شد و برای او خیلی ناراحت شدم، بازیکنی که در اوج آمادگی دچار مصدومیت شد.

سیستم ۲-۵-۳ استراماچونی، مدرن است، مثل بلژیک

«این هفته زمان خوبی بود تا استراماچونی بتواند تیمش را برای بازی با تراکتور جفت و جور کند.» وی با بیان این جمله افزود: استقلال بازی روانی مقابل تراکتور انجام داد و نتیجه‌اش را گرفت. سیستمی که استقلال با آن بازی می‌کند، ریزه‌کاری زیادی دارد و بازی در آن سخت است. سال ۸۸-۸۷ با سیستم ۲-۵-۳ قهرمان شدیم و خیلی‌ها سیستم فعلی استقلال را با آن زمان مقایسه می‌کنند، در صورتی که این مقایسه اشتباه است، چرا که در سیستم ۲-۵-۳ سال ۸۷ یک دفاع در رأس عقب بود و دو دفاع جلوی آن. سیستم ۲-۵-۳ استراماچونی مدرن است و سه دفاع در یک خط قرار می‌گیرند. می‌توان تیم ملی بلژیک را مثال زد که با این سیستم بازی می‌کند.

استقلال به همان تیم دوست‌داشتنی تبدیل شده است

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال همان تیم دوست داشتنی شده که از آن انتظار می‌رفت. امیدوارم نمایش خوب استقلال را در بازی‌های بعدی هم ببینیم. حساسیت بازی با تراکتور باعث شد بازیکنان حس مسئولیت و انگیزه بیشتری داشته باشند و انتظار می‌رود که در دیدار‌های بعدی که اهمیت زیادی هم دارد، چنین نمایشی داشته باشند.

اظهارات استراماچونی قشنگ و حرفه‌ای بود

برهانی در ادامه گفتگو به اظهارات استراماچونی بعد از پیروزی در تبریز اشاره کرد و گفت: چقدر مصاحبهاستراماچونی قشنگ و حرفه‌ای بود. او از تیم تراکتور و شخصیت مصطفی دنیزلی تمجید کرد. دنیزلی یکی از مربیان تأثیرگذار من بود و می‌دانم چقدر این مرد خوب است. استراماچونی توصیه جالبی هم به بازیکنان کرده و گفته هیجان خود را کنترل کنند، چرا که مسیر طولانی در پیش دارند. خوشحالی بازی با تراکتور امروز تمام شد و آن بازی به تاریخ پیوست. از الان همه باید برای بازی بعدی تمرکز کنند.

نتیجه بازی با تراکتور به خاطر صحبت‌های استراماچونی بود

وی خاطرنشان کرد: سرمربی استقلال قبل از بازی با تراکتور و دیدار‌های قبلی در صحبت‌هایش اصرار می‌کرد که ما استقلال هستیم، تیمی بزرگ که همه باید بدانند در چه جایگاهی قرار دارد. این مسئله نشان از حرفه‌ای بودن استراماچونی می‌دهد. او به خوبی آسیب‌شناسی و بار‌ها به نکات مثبت پوشیدن پیراهن استقلال اشاره کرده است. استقلال یک تیم بزرگ است و همه انتظار برد دارند. او این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرد تا نتیجه‌اش نمایش استقلال در بازی با تراکتور باشد.

سعی کردم صحبت‌های گزارشگر تبریز را نشنوم

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات عجیب گزارشگر دیدار تراکتور و استقلال گفت: سعی کردم صحبت‌های او را نشنوم! قبلا یک برنامه در رابطه با بی‌طرفی گزارشگران ساخته شد که آیتم جالبی بود. متأسفانه می‌بینیم حتی وقتی پرسپولیس هم به تبریز می‌رود، هواداران این تیم هم از گزارشگر تبریز ناراحت می‌شوند. او سعی می‌کند با بزرگ‌نمایی تیم‌های دیگر را زیر سؤال ببرد. این حرف‌ها بیشتر کاربرد استانی دارد، اینکه آذری‌های عزیز و هواداران تراکتور بدانند گزارشگر برای خودشان است، اما وقتی بازی از شبکه سراسری پخش می‌شود، مطرح کردن چنین حرف‌هایی کار درستی نیست.

زمان ما هم پیشکسوتان حرف‌هایی مطرح می‌کردند

برهانی در مورد ناراحتی بازیکنان از برخی از اظهارنظر‌های پیشکسوتان استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال باید بدانند همیشه این صحبت‌ها مطرح می‌شود. زمان خودمان ۱۲، ۱۳ ملی‌پوش داشتیم و حرف‌هایی زده می‌شد که باعث آزرده خاطر برخی بازیکنان می‌شد. ما درک و وانمود می‌کردیم که صحبت‌ها از روی دلسوزی است، شاید اگر در تیم حضور داشتند، بیشتر با مشکلات آشنا می‌شدند. امیدوارم مجموعه استقلال از مدیریت، کادر فنی، بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران این روز‌ها یکدل باشند.

کالدرون از مورینیو الگوبرداری کرده است!

برهانی در واکنش به اظهاراتی که گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در خصوص استقلال انجام داد، گفت: او می‌خواهد مانند مورینیو رفتار کند. مورینیو در هر تیمی حضور داشته، از تیم‌های رقیب حرف می‌زد و فرافکنی می‌کرد تا هم بین هواداران محبوب شود و هم فشار را از روی خودش بردارد. کالدرون از مورینیو الگوبرداری کرده، اما اینجا ایران است و نباید چنین صحبت‌هایی مطرح کرد.

مشکلات، باعث ناراحتی هواداران از مدیریت شده است

مهاجم تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا هواداران با وجود برد‌های اخیر تیم‌شان علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه موضع می‌گیرند، گفت: استقلال امسال مشکلات زیادی داشته و شاید این مشکلات باعث دلخوری و ناراحتی هواداران شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۷۳۰ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    اخراج نشدن دیاباته مقابل تراکتور در دقیق ه 4 بازی بهترین دلیل ادعای کالدرون بود. آفتاب آمد دلیل آفتاب !!!!!!!!!

  • ناشناس

    اخراج نشدن دیاباته مقابل تراکتور در دقیق ه 4 بازی بهترین دلیل ادعای کالدرون بود. آفتاب آمد دلیل آفتاب !!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان