//
کدخبر: ۲۲۳۹۲۹ //

کالدرون دست بردار علیپور نیست ؛ تشر دوباره سرمربی پرسپولیس به آقای گل

گر چه چند روزی از پنالتی چیپ علی علیپور گذشته است، اما هنوز هم پرسپولیسی‌ها نتوانسته‌اند این ماجرا را فراموش کنند. از همه بیشتر گابریل کالدرون ناراحت و عصبانی است.

کالدرون دست بردار علیپور نیست ؛ تشر دوباره سرمربی پرسپولیس به آقای گل
به گزارش فرتاک نیوز،

کالدرون سرمربی آرژانتینی معتقد است با پیروزی مقابل ماشین‌سازی تبریز می‌توانست ۱۸ امتیازی شده و به رده دوم جدول و فاصله یک امتیازی سپاهان اصفهان برسد و اشتباه علی علیپور این فرصت را از پرسپولیس گرفته است.

کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که در نشست خبری پس از بازی با ماشین‌سازی علیه مهاجم اول پرسپولیس مصاحبه کرده بود دیروز ناگهان به یاد آن تساوی افتاد! روز گذشته و در حاشیه تمرین پرسپولیس گابریل کالدرون بار دیگر در جمع سایر بازیکنان به علی علیپور توپید و گفت:

    «تو یک کار اشتباهی کردی که هم خودت را خراب کردی و هم تیم را! خودت ناراحتی، هواداران ناراحتند، بازیکنان ناراحتند و من از همه بیشتر ناراحتم. بازی صفر- صفر و در دقیقه ۹۰ چیپ می‌زنی؟ پنالتی‌ات گل هم می‌شد کار تو اشتباه بود! حتی اگر ۳ گل هم جلو بودیم باز هم نباید ضربه پنالتی‌ات را چیپ می‌زدی. اگر ضربه پنالتی خودت را عادی و معمولی می‌زدی و خراب می‌شد من حرفی نمی‌زدم. مگر در جام حذفی پنالتی خراب نکردی؟ حرفی زدم؟ تو با این ضربه چیپ فقط به خودت ضربه نزدی بلکه به کل تیم پرسپولیس ضربه زدی و…»

در تمام مدتی که دیروز گابریل کالدرون بر سر علی علیپور فریاد می‌کشید این مهاجم قائمشهری سرش را پایین انداخته بود و هیچ حرفی نمی‌زد. مهاجم اول پرسپولیس این روز‌ها کم‌حرف‌ترین بازیکن این تیم است که کالدرون هم چاره‌ای جز بازی دادن به او ندارد.

دست سرمربی آرژانتینی خالی است. جونیور که کیفیت پایین خود را نشان داده و باید از پرسپولیس برود. مهدی عبدی گلزن شهرآورد هم مصدوم است و به بازی با فولاد نمی‌رسد بنابراین در دیدار دوشنبه برابر فولاد خوزستان باز هم علی علیپور در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

نکته؛ اگر چه به گابریل کالدرون حق می‌دهیم که بابت ضربه پنالتی چیپ علی علیپور از شاگرد خودش دلخور و عصبانی باشد، اما به عنوان یک مربی حرفه‌ای از او انتظار می‌رود سریع خودش، تیمش و مهاجم اولش را جمع و جور کند. در بازی با فولاد خوزستان نیز همین علی علیپور باید برای پرسپولیس گلزنی کند و با کش دادن ماجرای بازی با ماشین‌سازی و تخریب این بازیکن، تیم کالدرون باز هم در خط حمله به مشکل خواهد خورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان