تاریخ انتشار: 1398/08/13 23:08
کد خبر: 81947

چرا مورینیو شانسی برای هدایت بایرن مونیخ ندارد؟

بعید است ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و باتجربه هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گیرد.
 چرا مورینیو شانسی برای هدایت بایرن مونیخ ندارد؟

بایرن مونیخ بعد از کسب نتایج دور از انتظار در فصل جاری و در نهایت شکست پرگل و 1-5 مقابل فرانکفورت باعث شد نیکو کوواچ، سرمربی جوان و کروات بایرن مونیخ از این تیم جدا شود.

طی همین مدت کوتاه جدایی سرمربی سابق بایرن، نام های زیادی برای هدایت این تیم مطرح شده که یکی از آنها ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد است. مورینیو که نزدیک به یک سال بیکار بوده، مدتی قبل احتمال کار کردن در آلمان را رد نکرده و مدعی شد علاقمند است در چهارمین کشور صاحب فوتبال اروپا نیز به قهرمانی دست یابد.

اما نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد ژوزه مورینیو شانس چندانی برای هدایت بایرن مونیخ ندارد. اولی هوینس، مرد قدرتمند هیئت مدیره این باشگاه علاقه چندانی با مذاکره و توافق با سرمربی پرتغالی نداشته و به همین دلیل بعید است بایرن برای حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت خود اقدامی کند.

اما با این تفاسیر نیز احتمال حضور ژوزه مورینیو در بوندسلیگا به طور کامل رد نشده است. در هفته های اخیر اخباری در مورد احتمال برکناری لوسین فاوره، سرمربی باتجربه دورتموند و احتمال انتصاب سرمربی پرتغالی به جای منتشر شده است؛ اما با این حال در صورت حضور ژوزه مورینیو در بوندسلیگا نیز احتمالا مقصد وی بایرن مونیخ نخواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxgpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مورینیو: بایرن بهترین بازیکنان دورتموند را می‌خرد