تاریخ انتشار: 1398/08/14 01:51
کد خبر: 81928

استقلال- صنعت نفت آبادان؛ شاگردان استراماچونی به دنبال تداوم موفقیت ها/ روز سخت آبادانی هادر آزادی

در ادامه بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال، امروز تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.
استقلال- صنعت نفت آبادان؛ شاگردان استراماچونی به دنبال تداوم موفقیت ها/ روز سخت آبادانی هادر آزادی

درهفته دهم لیگ برتر فوتبال تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان امروز سه شنبه چهاردهم آبانماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

این روزها همه از استقلالِ استراماچونی تعریف می‌کنند، تیمی که 7 دیدار اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. مهم‌ترین شاهکار آبی‌پوشان جمعه هفته گذشته مقابل تراکتور بود. در روزی که 80 هزار تماشاگر تبریزی در ورزشگاه یادگار امام (ه) تبریز حضور داشتند، شاگردان استراماچونی موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شکست دهند. اگر چه بازیکنان و هواداران استقلال سرمست از پیروزی‌های اخیر تیم‌شان هستند، اما استراماچونی با صحبت‌های خود به بازیکنان تذکر داده که نباید در باد این پیروزی‌ها بخوابند، چرا که هنوز اتفاقی نیفتاده و بازی‌های سخت استقلال باقی مانده است.

«به بازیکنانم گفته‌ام هیجان خود را کنترل کرده و آرام باشند، چون مسیر طولانی در پیش داریم.» «ما تیم فوق‌العاده‌ای نیستیم و تنها تیم خوبی هستیم». اینها بخشی از اظهارات سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان است که سعی می‌کند به بازیکنان استقلال که بیشترشان جوان هستند، القا کند اگر بازی با صنعت نفت را آسان بگیرند، پیروزی‌های اخیرشان زیر سؤال رفته و از رسیدن به جمع مدعیان قهرمانی عقب می‌مانند.

استراماچونی برای بازی امروز، روزبه چشمی و میلاد زکی‌پور را در اختیار دارد، اما قطعا میلیچ گزینه اصلی برای دفاع چپ خواهد بود. مشخص نیست با توجه به عملکرد خوب عارف غلامی و محمد دانشگر، او درباره حضور چشمی در ترکیب چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا یزدانی را نیمکت‌نشین می‌کند یا غلامی. فرشید باقری اما در تمرینات اخیر حضور نداشته و تکلیفش برای بازی امروز مشخص نیست.

هدف استقلال این است که با پیروزی مقابل صنعت نفت، خودش را به جمع مدعیان اصلی برساند، به خصوص اینکه پرسپولیس روز گذشته فولاد را شکست داده و استقلالی‌‌ها نمی‌خواهند از کورس عقب بمانند. ضمن اینکه آبی‌پوشان پس از انجام این بازی، یک ماه در آزادی به میدان نمی‌روند، چرا که بازی‌های تیم ملی در پیش است و پس از آن استقلالی‌ها باید دو بازی بیرون از خانه مقابل نساجی مازندران و سپاهان برگزار کنند.

حریف استقلال اما در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است، تیمی که با وجود مشکلات مالی که دارد، 16 امتیاز گرفته و حتی بالاتر از استقلال در جدول رده‌بندی ایستاده است. شاگردان اسکوچیچ با صدر جدول تنها 3 امتیاز فاصله دارند و همین مسئله نشان می‌دهد که امروز روز سختی برای استقلالی‌ها خواهد بود. تنها شکست آنها در آزادی مقابل پرسپولیس بود که سرخ‌پوشان با یک گل این تیم را شکست دادند. تیم آبادانی که هر سال برای نیفتادن جنگیده، امسال با سرمربی کروات خود نتایج خوبی کسب کرده و صاحب 4 پیروزی و 4 تساوی شده است.

استقلال که با 16 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد، با 15 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و صنعت نفت نیز با 16 امتیاز در جایگاه پنجم ایستاده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39njne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هدیه استراماچونی بابت برد تراکتور مانند خودش خاص است

استقلال همه بهترین های هفته را درو کرد
استقلال، استراماچونی و دیاباته