//
کدخبر: ۲۲۴۳۳۲ //

بزرگان اروپا در اندیشه قطعی کردن صعود

تیم‌های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی امیدوار هستند در صورت برتری برابر حریفانشان صعود زودهنگامی به مرحله حذفی رقابت‌ها داشته باشند.

بزرگان اروپا در اندیشه قطعی کردن صعود
به گزارش فرتاک نیوز،

دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) با برگزاری هشت مسابقه به پایان می‌رسد تا چهره چند تیم صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شود.

گروه A

 رئال مادرید - گالاتاسرای

پاری سن ژرمن - بروخه

رئال مادرید که با چهار امتیاز شرایط خود را در این گروه بهتر کرده است در دیدار برگشت برابر گالاتاسرای بازی می‌کند. رئال این هفته در لالیگا برابر بتیس تن به تساوی خانگی داد تا صدر جدول لیگ را از دست بدهد. در این دیدار رئال از اشتباهات داوری نیز لطمه خورد و داور می‌توانست یک پنالتی برای این تیم اعلام کند. پیروزی در این دیدار برای مادریدی‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و آنها می‌توانند با یک برد خانگی تقریبا چمدان‌هایشان را برای دور برگشت ببندند.

همچنین پاری سن ژرمن ۹ امتیازی در خانه برابر بروخه دیدار خواهد کرد. شکست دور از انتظار پاریسی‌ها برابر دیژون تغییری در صدر جدول فرانسه ایجاد نکرد و تیم توخل همچنان در صدر قرار دارد البته این مربی برای اینکه به سرنوشت نیکو کواچ دچار نشود باید در این دیدارها تیمش را به برد برساند.

گروه B

بایرن مونیخ - المپیاکوس

ستاره سرخ - تاتنهام

بایرن مونیخ بعد از اخراج نیکو کواچ از هدایت این تیم، اکنون دوران جدیدی را پیش روی خود می‌بیند. هر چند سرمربی جدید این تیم اعلام نشده است ولی شکست ۵ بر یک برابر آینتراخت فرانکفورت آنقدر برای مسئولان بایرنی سخت بود که خیلی زود عذر کواچ را خواستند که توانسته بود با این تیم قهرمانی در بوندسلیگا را به دست بیاورد. بایرن با برتری در این دیدار می‌تواند صعود خود را به مرحله بعدی رقابت‌ها قطعی کند.

در دیگر دیدار تاتنهام بحران زده که در بازی‌های اخیر خود خوب عمل نکرده است و در بازی آخر خود برابر اورتون به تساوی رسید، به مصاف ستاره سرخ خواهد رفت. تاتنهام در بازی رفت توانست برد پرگلی در زمین حریف به دست بیاورد و حالا برای رفتن به مرحله بعد باید در خانه از سد تیم سخت‌کوش صربستانی بربیاید.

گروه C

دیناموزاگرب - شاختار

 آتالانتا - منچسترسیتی

شاختار و دیناموزاگرب جدال دو تیم چهار امتیازی را در این گروه برگزار می‌کنند هر دو تیم می‌دانند برتری در این دیدار تا چه اندازه می‌تواند شرایط تیمشان را برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها هموار کند و تیم بازنده شرایط بدی پیدا می‌کند. همچنین منچسترسیتی باید در خانه آتالانتا به دیدار این تیم برود. آتالانتا که اولین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند، در صورت شکست در این دیدار تا حد زیادی اولین حذف شده رقابت‌ها لقب خواهد گرفت. سیتی در این دیدار داوید سیلوا را نیز در اختیار ندارد و با توجه به نزدیکی دیدار حساس با لیورپول، ممکن است گواردیولا به چند بازیکن خود استراحت بدهد.

گروه D

بایرلورکوزن - اتلتیکومادرید

لوکوموتیو مسکو - یوونتوس

شاگردان دیگو سیمئونه  باید در آلمان برابر بایر لورکوزن قرار گیرند. دو تیم اتلتیکو و یوونتوس در این گروه ۷ امتیازی هستند و با برتری در این هفته از رقابت‌ها صعود خودشان را به مرحله بعدی قطعی می‌کنند. یوونتوس نیز بعد از پیروزی‌های دشوار هفته‌های اخیر از جمله برتری برابر تورینو برای کسب سه امتیاز و قطعی کردن صعود بازی خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان