//
کدخبر: ۲۲۴۳۴۵ //

انتقاد تند آقای ستاره از پروفسور : برانکو با همه لجبازی می‌کرد!

مهاجم سوریه‌ای الاهلی عربستان بار دیگر به انتقاد از برانکو پرداخت و اعتراف کرد که در زمان حضور او تا آستانه جدایی پیش رفته بود.

انتقاد تند آقای ستاره از پروفسور : برانکو با همه لجبازی می‌کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از العاجل، عمر السومه یکی از بازیکنانی بود که با برانکو در الاهلی به مشکل خورد و با وجود آنکه بهترین بازیکن تیمش بود، اما سرمربی کروات سابق این تیم عربستانی او را نیمکت نشین کرد.

عمر السومه در تازه‌ترین گفت‌وگویش نیز بار دیگر به انتقاد از برانکو سرمربی سابق پرسپولیس پرداخت. او گفت:

    برانکو در دیدار رفت برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا در چیدمان ترکیب اشتباه کرد و همین باعث شد تا ما شکست سنگینی را متحمل شویم. من قبل از بازی برگشت به او گفتم که اگر نظرش عوض نشده حاضر هستم که در این دیدار نیمکت‌نشین شوم.

او ادامه داد:

    قبل از بازی برگشت نشستی با برانکو داشتم و از او خواستم که من و دیگانی را با هم در ترکیب اصلی قرار ندهد و او گفت که به نظر می‌رسد من از نظر بدنی آماده نیستم. با وجود آنکه برابر الهلال حذف شدیم، اما برانکو پیروزی در دیدار برگشت را تبریک گفت. برانکو در دیدار برابر العداله هم اشتباهاتی داشت. در کل درباره او باید بگویم که مربی لجبازی بود.

عمر السومه در ادامه سخنان خود درباره برانکو گفت:

    برانکو به من گفت که به تو بازی نمی‌دهم تا دیگر بازیکنان عصبانی نشوند. او دانیل بازیکن صربی را بر همه ما تحمیل کرد. برانکو مربی بدی نبود، اما او با همه لجبازی داشت و سبکش مناسب الاهلی نبود. در پایان باید بگویم که سران باشگاه الاهلی تصمیم گرفتند که او را برکنار کنند و من نقشی در اخراج نداشتم.

این مهاجم سوریه‌ای درباره درخواست جدایی از الاهلی هم گفت:

    بله بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا از باشگاه الاهلی درخواست جدایی دادم. می‌خواستم راهی النصر شوم و فضای جدیدی را تجربه کنم، اما در نهایت با این جدایی مخالفت شد و من در تیم ماندم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۳۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان