//
کدخبر: ۲۲۴۵۳۶ //

طوفان آقای ستاره درتیم استراماچونی

کاپیتان آبی پوشان پایتخت این روزها از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و همین باعث شده تا استقلال هم راه افتد و نتایج بسیار خوبی کسب کند.

طوفان آقای ستاره درتیم استراماچونی
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در هفته دهم رقابت های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت. آبی پوشان پایتخت در این دیدار عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند و توانستند با ۵ گل پیروز از میدان خارج شوند. در این دیدار وریا غفوری بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و بهترین بازیکن میدان بود. وریا از دو ضربه ایستگاهی ۲ گل ساخت و ۱ بار هم به تیردروازه صنعت کوبید و با نمره فنی ۹.۷ بهترین بازیکن زمین بود.

وریا غفوری در فصل جاری بعد از جدایی سید مهدی رحمتی و پژمان منتظری کاپیتان نخست استقلال بوده است.

وریا غفوری در بازی های ابتدایی فصل مثل بیشتر بازیکنان استقلال آماده نبود و همین باعث شده بود تا سمت راست استقلال عملکرد خوبی نداشته باشد اما در بازی های اخیر وریا همان بازیکن آماده قبل شده است و استقلال هم راه افتاده است. او در دیدار برابر تراکتور سازی هم با وجود آنکه فشار زیادی روی او بود اما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و از بهترین بازیکنان میدان بود.

وریا در مدت حضورش در استقلال همواره از بهترین ها بوده است. او به تیمش علاقه زیادی دارد و به نماد تعصب تبدیل شده است و این باعث شده تا از محبوبیت زیادی هم برخوردار باشد. وریا باتجربه ترین بازیکن استقلال در فصل جاری است. آمادگی بالای این بازیکن بهترین خبر برای هواداران است و وقتی او آماده است تیم ها در دیدارهای بزرگ با اعتماد به نفس بالایی بازی می کند و به پیروزی هم می رسد.

آمادگی بالای وریا غفوری در ادامه فصل زمینه را برای پیروزی و درخشش آبی پوشان فراهم خواهد کرد و الان زمان آن رسیده که بازهم او برای تیم ملی به میدان رود و بدرخشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۵۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان