//
کدخبر: ۲۲۴۸۴۰ //

ماجرای بشار رسن و مطالباتش از پرسپولیس

مصاحبه‌ای از بشار در رسانه‌ها بازتاب یافت که می‌توانست شروع یک بحران تازه برای باشگاه پرسپولیس باشد.

ماجرای بشار رسن و مطالباتش از پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

داستان بشار رسن با پرسپولیس درست بعد از بازی با فولاد بحرانی شد بخصوص اینکه این هافبک عراقی در اهواز اصلاً به میدان نرفت. صبح روز سه‌شنبه مصاحبه‌ای از بشار در رسانه‌ها بازتاب یافت که می‌توانست شروع یک بحران تازه برای باشگاه پرسپولیس باشد. رسن در مصاحبه با شبکه تلویزیونی عراق گفت:

    «در صورتی که مطالبات مالی من با پرسپولیس تا ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) پرداخت نشود، قراردادم بنا به توافق قبلی با پرسپولیس فسخ می‌شود. تا الان نیز به احترام هواداران پرسپولیس با تیم همراه بودم اما این معقول نیست که من هیچ پولی را در نیم فصل دوم از قراردادم در فصل گذشته دریافت نکردم. تیم آینده‌ام را با توجه به پیشنهادهایی که از کشورهای حاشیه خلیج فارس (تیم‌های عربی) دارم، انتخاب می‌کنم.»

ساعتی بعد مدیر برنامه ایرانی او ماجرا را تلطیف کرد و در مصاحبه گفت:

    «متأسفانه نحوه انتشار مصاحبه رسن تغییر کرده و به نوعی القا شده که او باشگاه پرسپولیس را تهدید کرده اما اصلا اینطور نیست. خبرنگار عراقی از رسن پرسیده بود که آیا باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل کرده که رسن هم دروغ نگفته و گفته که تا این لحظه به تعهدات عمل نشده و سپس از او پرسیده شده که آیا قصد رفتن به تیم‌های دیگر که مشکلات اینچنینی ندارند را دارد و رسن هم در این باره گفته که در قرارداد من ‌بندی برای فسخ قرارداد تا ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) وجود دارد اما او به هیچ عنوان باشگاه پرسپولیس را تهدید نکرده و نحوه انتقال صحبت‌های او از سوی رسانه‌های عراقی کامل و درست نبوده است.»

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که رسن سفر خود به عراق برای همراهی تیم ملی کشورش را تغییر داد. رسن قرار بود از اهواز راهی بصره شود تا به اردوی تیم ملی عراق اضافه شود اما او همراه تیمش به تهران آمد و در بازی دوستانه مقابل سرخپوشان پاکدشت به میدان رفت.

در این باره قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز توضیح داد:

    «یکسری از بازیکنان تیم ما ۱۰ تا ۲۰ درصد از فصل قبل طلب دارند. البته تعدادی از بازیکنان مثل بشار، رادوشویچ و بیرانوند بیش از ۲۰ درصد طلبکار هستند. با این حال ما در تلاشیم تا هر چه زودتر، مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.»

وی ادامه داد:

    «بشار رسن مدتی قبل که با تأخیر به تهران آمد، وقتی در جلسه کمیته انضباطی حاضر شد، گفت: «می‌دانم موضوع جلسه با مسائل دیگر ربطی ندارد و به خاطر بررسی علل تأخیر من در بازگشت است. من به تیمم همیشه متعهد بوده‌ام به گونه‌ای که بیشترین طلب را بابت فصل گذشته دارم و حتی زمان فوت مادرم هم تیم را تنها نگذاشتم و همه این همراهی‌ها به خاطر علاقه من به پرسپولیس و هوادارانش است.» بشار رسن خواهان دریافت مطالباتش شده و حق طبیعی او است چرا که درصد قابل توجهی از قرارداد فصل گذشته را نگرفته. باشگاه هم تلاش می‌کند.»

او در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه برنامه‌ای برای پرداخت بشار رسن دارد یا خیر، گفت:

    «طبق برنامه‌ریزی که انجام شده و تماسی که با مدیربرنامه‌های این بازیکن داشتیم مدیربرنامه‌های او تأکید کرد حرف‌های بشار درست انعکاس نیافته است. او فقط به بند قراردادش اشاره کرده که اگر طلبش را نگیرد حق فسخ دارد اما هرگز نگفته اگر دریافت نکنم فسخ می‌کنم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۸۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان