//
کدخبر: ۲۲۵۰۴۰ //

واکنش مهدی قائدی به نتایج فوق العاده استقلال

مهاجم جوان استقلال گفت: گلزنی ما در دو بازی اخیر نتیجه تلاش و تمریناتی بوده که پشت سر گذاشتیم و امیدوارم که بیشتر هم گلزنی کنیم تا آمار بهترین خط حمله در اختیار ما باشد.

 واکنش مهدی قائدی به نتایج فوق العاده استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 بازی هفته دهم برای استقلال با نتیجه پرگل پنج بر صفر به پایان رسید و خط حمله تیم استراماچونی با آمار بیشترین گل زده به تعطیلات رفت. در این دیدار به غیر از گلزنی سه مدافع، شیخ دیاباته و مهدی قائدی دیگر گلزنان آبی پوشان بودند؛ این دو در بازی هفته گذشته برابر تراکتور هم موفق بودند و ظاهرا زوج طلایی استراماچونی تا فرا رسیدن نیم فصل و خرید یک مهاجم خواهند بود.

 با قائدی درباره برتری مقابل نفت و آمار موفق تیم استقلال تا پایان هفته دهم گفتگو کردیم که در ادامه می‌خوانید:

پیش بینی می‌کردید با نتیجه پرگل برنده شوید؟

بازی خیلی خوبی داشتیم؛ شروع بازی برای ما خوب بود و به قول معروف نبض بازی را در دست گرفتیم تا بتوانیم سوار بر جریان بازی باشیم. در ۲۵ دقیقه اول ۴ گل زدیم و همین بهترین فرصت بود تا خیلی زود به هدفمان برسیم. تیم صنعت نفت واقعا تیم قابل احترامی است؛ آن‌ها هم تلاششان را کردند که در این بازی بتوانند به امتیاز برسند، اما ما خیلی بهتر عمل کردیم.

در حال حاضر تنها ۴ امتیاز با صدر جدول فاصله دارید.

بله این تلاش تمام بازیکنان و آقای استراماچونی و کادرفنی است که ما توانستیم هفته به هفته به آمار بهتری برسیم تا خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. هفتمین برد متوالی ما خیلی چیز‌ها را ثابت کرد و امیدواریم همین روندمان را ادامه بدهیم تا بتوانیم در بالای جدول بمانیم.

تهدید به استعفای استراماچونی شوکه کنند نبود؟

ایشان سرمربی ما هستند، ما وظیفه داریم هرچه که می‌گویند را چه در داخل زمین و چه خارج از زمین اجرا کنیم. به هر حال مسائل مالی هم جزوی از زندگی هر آدمی است و ما فوتبالیست‌ها هم از این قائده مستثنی نیستیم. اگر ایشان درباره مسائل مالی صحبت کرده تشخیص خودشان بوده و از طرفی نگران وضعیت بازیکنان هم هستند. درباره استعفا هم یک تصمیمی بین ایشان و باشگاه است که مربوط به ما بازیکنان نمی‌شود که بخواهیم درباره آن صحبت کنیم.

ظاهرا به هماهنگی ایده آلی در کنار شیخ دیاباته رسیدی.

این لطف کادرفنی و اعتماد آقای استراماچونی به من بوده که بتوانم در ترکیب اصلی باشم و قدردان آن هستم. گلزنی ما در دو بازی اخیر نتیجه تلاش و تمریناتی بوده که پشت سر گذاشتیم و امیدوارم که بیشتر هم گلزنی کنیم تا آمار بهترین خط حمله در اختیار ما باشد. گلزنی ما تلاش همه بازیکنان است و خوشحالیم که توانستیم در چند بازی اخیر هواداران را هم شاد کنیم.

در لیست جدید تیم امید هم حضور داری.

بله تمرینات دور جدید ما زیر نظر آقای استیلی و کادرفنی باتجربه ایشان برگزار می‌شود و قرار است برای بازی تدارکاتی به اندونزی می‌رویم. ما تمرینات را پشت سر می‌گذاریم و بازی‌های تدارکاتی که کادرفنی زیر نظر دارند به ما کمک می‌کند تا سطح تجربه و آمادگی بیشتری کسب کنیم. تلاش همه ما شکستن طلسم عدم صعود به المپیک است و امیدواریم که به این هدف بزرگ دست پیدا کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان