//
کدخبر: ۲۲۵۰۴۹ //

درد دارم اما امیدوارم مثل دفعه قبل گل بزنم

مهدی طارمی در شرایطی به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد که با مصدومیت مواجه است و البته امیدوار به همراهی شاگردان ویلموتس و برگزاری جشن گل در دیدار حساس برابر عراق.

درد دارم اما امیدوارم مثل دفعه قبل گل بزنم
به گزارش فرتاک نیوز،

 ستاره دوره قبلی انتخابی جام جهانی در مسیر حضور در روسیه، این بار هم در شرایط مناسب گلزنی برای تیم ملی قرار دارد و امیدوار است با درخشش در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش بتواند با دریافت مجوز حضور در قطر، دومین جام جهانی خود را نیز تجربه کند.

 طارمی در دوره قبلی انتخابی جام جهانی و در مرحله پایانی ستاره اصلی تیم محسوب می‌شد که با گل‌های سه امتیازی خود نقش پررنگی در دستیابی به رویای تجربه‌ی دوباره‌ی جام جهانی ایفا کرد. طارمی که از سوی کارلوس کی‌روش مجوز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورده بود، در مسیر مقدماتی انتخابی جام جهانی با دبل برابر گوام اولین شادی گل ملی خود را تجربه کرد و البته اوج درخشش او در مرحله اصلی بود که با گلزنی در دیدارهای حساس مقابل چین، قطر و ازبکستان زمینه ساز صعود زودهنگام ایران در روسیه 2018 شد.

اکنون نیز طارمی که در این فصل رویای حضور در فوتبال اروپا را برای خود محقق کرده و توانسته یکی از ستاره‌های ریو آوه در لیگ پرتغال شود، یکی از امیدهای اصلی گلزنی تیم مارک ویلموتس محسوب می‌شود. او که دیدار ابتدایی ایران در این مرحله برابر هنگ کنگ را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در ادامه مقابل کامبوج با دو گل و سه پاس گل یک روز شیرین را برای خود رقم زد. تلاش طارمی اما برابر بحرین نتیجه بخش نبود و آنها در نهایت در منامه با شکست زمین را ترک کردند تا اکنون در چهارمین بازی، جدال حساسی با عراق برای صعود داشته باشند.

با این حال اتفاق نگران کننده برای تیم ملی در آستانه این بازی حساس مصدومیت دوباره مهدی طارمی است. طارمی که فصل را در تیم باشگاهی‌اش با 4 گل زده و گرفتن 5 پنالتی دنبال می‌کند، در بازگشت دوباره به اردوگاه تیم ملی با مصدومیتی مواجه است که شاید نام او را در لیست غایبان سرشناس دیدار با عراق قرار دهد.

طارمی اما ناامید نیست و از تلاش خود زیر نظر کادرپزشکی برای حضور در این دیدار پیش از بازی امروز تیمش برابر ستوبال خبر می‌دهد: یک هفته است که تمرین نکرده‌ام و بدون تمرین امروز بازی می‌کنم. دفعه قبل که این کار را کردم و گل زدم، امیدوارم باز هم خوش شانس باشم و بتوانم با گل این دیدار را تمام کنم.

ریوآوه امروز در خانه پذیرای تیم ویتوریا ستوبال است؛ تیمی هم امتیاز با ریوآوه که تنها با تفاضل گل در رده دوازدهم قرار گرفته است. آنها در فصل گذشته در خانه برابر این تیم به تساوی یک بر یک دست یافته بودند و در خانه حریف با نتیجه 3 -1 به برتری رسیدند. با این حال کارلوس کارواخال امیدوار است با حضور مهدی طارمی به عنوان یکی از ستاره‌های تاثیرگذار تیمش در این دیدار، بتواند خاطره شکست هفته گذشته مقابل بنفیکا را به فراموشی بسپارد و با کسب نتیجه‌ی دلخواه این دیدار را خاتمه دهد.

مهدی طارمی نیز که با رویاهای بزرگی حضور در تیم ریوآوه در لیگ پرتغال را تجربه می‌کند، امیدوار است با دستیابی به نتیجه فردی و تیمی مناسب در این دیدار، با روحیه بالایی در اردوی تیم ملی پیش از جدال با عراق حضور یافته و بتواند نقش تاثیرگذار خود در گلزنی مقابل رقیب در این جدال سرنوشت ساز را به نمایش بگذارد.

دیدار دو تیم ریوآوه و ستوبال امروز از ساعت 19 در استادیوم ویلادوکنده آغاز خواهد شد و باید دید شرایط برای مهاجم ایرانی در این دیدار به چه شکل پیش خواهد رفت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان