//
کدخبر: ۲۲۵۰۵۸ //

پیام توخل برای کاوانی: باید با ایکاردی رقابت کنی

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی برابر برس یک پیام مهم برای ادینسون کاوانی داشت.

پیام توخل برای کاوانی: باید با ایکاردی رقابت کنی
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته سیزدهم رقابت های لیگ فرانسه توانست با نتیجه دو بر یک برابر برس به پیروزی برسد. توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی گفت: بازی سختی بود. ما نخستین تیمی هستیم که در ورزشگاه خانگی برس به پیروزی می‌رسد و این نشان می دهد که بازی سختی بوده است. بازی شبیه به دیدارهای جام حذفی بود و احتمال شگفتی وجود داشت اما خوشبختانه توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

نکته مهم این دیدار قرار گرفتن ادینسون کاوانی در ترکیب اصلی بعد از چند دیدار نیمکت نشینی بود اما این بازیکن اروگوئه‌ای نتوانست گلزنی کند تا اینکه ایکاردی به جای او به میدان رفت و او توانست گل دوم را به ثمر برساند تا ثابت کند که چرا توخل در ترکیب اصلی به او بازی می دهد.

توخل بعد از بازی یک پیام مهم برای کاوانی داشت. او گفت: کاوانی شب خوبی را پشت سر نگذاشت. او آمادگی لازم را نداشت و نشان داد که از روزهای اوج فاصله دارد. کاوانی برای بازگشت به ترکیب اصلی باید با ایکاردی که بسیار آماده است رقابت کند. شرایطی را که کاوانی دارد ممکن است که برای هر مهاجمی پیش بیاید. او باید تلاش خود را بیشتر کند.

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان گفت: مجبوریم که در بعضی از دیدارها تغییراتی را در ترکیب اصلی داشته باشیم چرا که بعضی از بازیکنان خسته هستند و باید به آنها استراحت داد. من هم احساس خستگی می‌کنم و طبیعی است که بازیکنان بیشتر خسته باشند.

پاری سن ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 30 امتیازی شد و به یکه تازی خود در جدول رده بندی ادامه داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۰۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان