تاریخ انتشار: 1398/08/19 21:53
کد خبر: 81320

صادقی:بازیکنان بسیار با انگیزه، خوب و پرتلاش بازی کردند

سرمربی تیم فوبتال سایپا گفت: فکر می‌کنم فدراسیون در رده‌های پایه بسیار خوب کار می‌کند و این بازیکنان به رده بزرگسالان برسند نتایج را در رده‌های بالاتر تکرار می‌کنند.
صادقی:بازیکنان بسیار با انگیزه، خوب و پرتلاش بازی کردند

ابراهیم صادقی بعد از صعود مقتدرانه تیم جوانان ایران به مرحله نهایی رقابت‌های آسیایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ این موفقیت و صعود را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم در هر سه بازی تیم جوانان ایران خیلی عملکرد خوبی داشت. من بازی اول و سوم را آمدم. سایپا تیم جوانی است که دو بازیکن ما در این تیم حضور دارند. دوست داشتم بازی‌ها را از نزدیک ببینم.

وی افزود: مربی جوانی هستم و خیلی چیزها می‌توانم در این مسابقات یاد بگیرم. وقتی تیم جوانان ایران در سه بازی پیروز می‌شود قطعاً عملکرد خوبی داشته است. بازیکنان بسیار با انگیزه، خوب و پرتلاش بازی کردند. از نظر فنی هم عملکرد خوبی داشتند.

صادقی در مورد اینکه چه اتفاقی رخ می‌دهد که این تیم جوانان در سنین بالاتر ناموفق می‌شود، گفت: فکر می‌کنم باید این تیم حمایت شوند و بازیکنان این تیم حفظ شوند و بازیکنانش وارد تیم امید و بزرگسالان ایران شوند. در رده بزرگسالان هم کار سخت‌تر می‌شود. کشورهیای مثل ژاپن، استرالیا و کره امکانات بسیار بهتری از ما دارند بیشتر کار می‌کنند و بیشتر هزینه می‌کنند. اردوهای بهتری می‌روند و بازیکنان‌شان با تجربه‌تر می‌شوند ولی فکر می‌کنم فدراسیون در رده‌های پایه بسیار خوب کار می‌کند که همین‌ها کم‌کم به رده بزرگسالان برسند و نتایج را هم در رده‌های بالاتر تکرار کنند.

وی در مورد بازی حساس با تیم عراق در مقدماتی جام جهانی گفت: امیدوارم پیروز شویم تیم بسیار خوبی داریم بازیکنانی که خیلی از آنها در اروپا بازی می‌کنند. تیم ملی ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. بازیکنانی که چندین سال در تیم ملی حضور داشتند و امیدوارم در این بازی برنده شویم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlgdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صادقی:این پیروزی برای ما مهم بود

صادقی: همه چیزم را از سایپا دارم
دشتی گفت دایی نباشد من هم نمی مانم؛